dimarts, 21 de maig del 2013

Món virtual: Primer Repte STRAVA @EsportsNabes

avui us presento una iniciativa de la botiga Esports Nabes de Girona, ofereix a tothom el primer repte STRAVA.

Per qui no ho sàpiga, l'Strava és una comunitat/plataforma en xarxa d'esportistes en general, n'hi ha de tots els nivells i disciplines. En Josep ens la va ensenyar fa més d'una any i des de llavors tots els meus entrenaments i participacions a curses passen per allí, és un dels ginys que hi ha a la dreta d'aquest post.

Aquesta plataforma permet crear segments i veure l'evolució en els mateixos, fer un acumulat de quilometratge i desnivells a nivell de setmana, mes o any, i, definint de quin calçat disposes, controlar quanta pols acumula.

Retornant al que us comentava, Esports Nabes ha creat aquest segment, http://app.strava.com/segments/4142828, es tracta de ser el més ràpid abans del dia 2 de juny, el més veloç tindrà premi.

Aquesta és l'explicació del recorregut per part dels organitzadors:

Comença a la passera del carrer de Sant Daniel, agafarem la pista que va fins al corriol de la pujada dels Àngels, allà agafarem direcció Font del Ferro. Agafarem el corriol que puja paral·lel al riu fins arribar a la gran pujada. Un cop a dalt trobarem una pista i ens desviem cap a l'esquerra fins que acaba el camí i ens torna a fer pujar uns 30 m d+. Trobarem una altre pista i agafarem a l'esquerra, uns 200 m més endavant pujarem a la dreta per el corriol fins a arribar a sota puig estela. A l'esquerra surt un corriol que va baixant. agafarem un tros de pista i a la dreta un altre corriol de baixada ens portarà a la casa Can Lliure. Aquí agafarem tota la baixada de Sant Miquel fins a l'aparcament de la font del ferro, agafarem la carretera asfaltada i després de passar el cementiri a uns 500 m baixarem per el corriol que ens portarà a la passera de la sortida.

I aquest és el perfil:

Això és tot...Gas i amunt!!!