dissabte, 4 de maig del 2013

Countdown 6: Comencen les garrotades...

Darrera setmana abans de marxar cap a La Palma, ha estat una setmana estranya, amb ganes de sortir més però amb compromisos que m’han obligat a fer malabarismes per poder entrenar una mica. Això si, per rematar-ho participo a la International Trail Marathon Roses-Cap de Creus, però això ja us ho explicaré dilluns, ara toca parlar de la setmana.

Tot això, ha fet que aquesta setmana m’hagi saltat totalment el programa que m’havia traçat, la previsió eren sortides curtes entre setmana i descans al cap de setmana, però què hi farem el més important és arribar a Transvulcania en les millors condicions possibles, per fer un paper digne i continuar aprenent dels errors per millorar dia a dia, com en la resta d’aspectes de la vida, ni més ni menys un procés constant d’aprenentatge, un assaig - error.

El dimarts aprofito el migdia per anar-me’n a fer una sortida curta i ràpida per les Gavarres, per curta entenc una mica més de 12km, per ràpida 1 horeta i molt poc, amb un ritme de 5.02 el km, feia temps que no corria tant ràpid en una sortida amb cert desnivell en aquest cas 343 metres. La sortida és divertida i força trenca cames.

El dimecres aprofito que és el dia del treballador per aixecar-me ben d’hora i anar a fer una tirada llarga, tinc clar que dijous i divendres costarà trobar un forat per sortir.

Surto al voltant de les 8 del matí i enfilo cap a Sant Miquel, això si, passant per la pista paral·lela a la variant per anar a buscar el corriol de la Font Martina i acabar d’arribar com si vingués de Celrà.
CP1: Palau-saverdera des de Sant Miquel
Un cop a dalt, baixo pel corriol cap a Girona, torno a pujar per anar a buscar el Puig Estela, d’aquí fins arribar a Els Àngels ressegueixo el camí de la cursa de Muntanya de Girona del 2012, això vol dir passar per la Font de l’Alau amb la riera que hi passa una mica carregada d'aigua.

CP2: Font de l'Alau
Un cop passada la font enfilar per una pujada matadora fins a trobar el camí de Els Àngels i acabar-hi d'arribar anant a buscar el tallafocs de la línia elèctrica per accedir a l'ermita per darrera.

CP3: Palau-saverdera des de Els Àngels
La tornada la faig pel corriol que s’agafa a la pista de Montnegre. Em perdo un parell de vegades, sempre l’havia fet de pujada, i acabo quasi a Can Mascort, toca recular una mica per asfalt fins a Can Piu, i d’aquí cap a Girona pel camí de les Dones.

CPF: Font del Bisbe
Resultat una sortida entre cims i fonts amb 33km i 1.350D+ i unes sensacions molt bones amb les Salomon Sense Mantra, aquestes sensacions han fet que les esculli per a Transvulcania, en canvi a Cap de Creus faré servir les Salomon Speedcross 3, per fer un test llarg de cares a Zegama. Però això ja és una altre història.

La darrera sortida abans de la cursa no arriba fins divendres a la tarda, m’ho puc arreglar per fer 12,5km 410D+, faig una ruta semblant a la de dimarts amb un ritme també molt bo, tot i que tenia la sensació que sortia xino-xano, abans d’anar a Figueres, son les festes de la Santa Creu, a veure Sepultura, recordant vells temps amb en Peio, fent la bondat justa doncs dissabte treballo i al vespre tenim els Intrèkkids a ca la Sílvia per fer concentració de cares a la cursa del diumenge, total a les 3 de la matinada em posava a dormir per estar al peu del canó a la feina a les 9 del matí, és el preu que cal pagar per fer-ho seguir tot.

Sepultura a l'Embarraca't 2013

Apali, salut i canya de la dura!!!!!