divendres, 17 de maig del 2013

Material: Salomon EXO S-Lab Socks (Mitjons)


Bon dia,

Avui toca parlar de mitjons, és una peça força oblidada, a la que mai se li fa el cas que crec realment es mereixen, però que prenen una importància cabdal pels que ens passem el dia a la muntanya fent quilometratges llargs. Poder acabar amb els nostres peus en perfectes condicions és de vital necessitat.

Parlarem doncs dels Salomon EXO S-Lab Socks, recordeu el que us deia dels noms d’aquesta marca????


A primer cop d’ull
D’entrada el color que ha triat la gent d’Annecy no és el millor per passar-se el dia compartint experiències amb terra, fang, herba, branques, arrels, etc...la meva aposta seria per colors més foscos, confirmo que després de la primera sortida i consegüent rentada, el blanc ha passat a millor vida i s’acosta més a un gris/marró que fa un efecte de brut...en canvi el detall dels rombes fa patxoca, no se com quedarien amb fons negre, segurament espectacular.

Pel que fa a la mida, perfectes per poder-los combinar amb els compressius pels bessons que molt probablement corren pel vostre armari. No son d’aquest a ran de turmell ni els que sense ser llargs, arriben a mig bessó, son de la mida justa.

No s’aprecien costures, però la part interior dels rombes està carregada de fils. No acaba de deixar-me del tot tranquil, però aquesta gent hi entén força i jo acabo de començar, així que el marge de confiança és dels grossos.

Sobre el terreny
Les primeres sortides, nou o deu, que he fet amb ells, no han estat massa exigents, el rang de distàncies que han hagut d’aguantar ronden entre 10 i 25 quilòmetres, incloent un doblet, allò de ja els rentaré demà que em combinen amb les vambes.

Les vambes que hi he portat a sobre, han estat: Salomon Speedcross 3, Salomon Sense Mantra, Salomon XT Wings S-Lab 4, Saucony ProGrid Xodus 3.0, Asics Gel Trail Sensor 5 i Asics Gel Trabuco4, una mica de tot, no en va en vaig comprar dos parells directament.

El tipus de terreny totalment variable, sorra, pedregars, herba, pista, etc... en resum una mica de tot.

L’estat del terreny pels quals han passat és molt divers, sec, humit, fangós, etc... mai s’han trobat el mateix.

Però si que hi ha una coincidència en tots els casos, no he patit cap mena de butllofa fruit del fregament dels mitjons, i els fils interiors dels rombes tampoc!!!!

A estones he tingut la sensació que ni els portes, sobretot al taló on la seva finor és extrema.

Per ara molt content amb la compra, però li falta una prova més dura.

Aquesta no és altre que la participació a Transvulcania, aquesta cursa la vaig córrer amb les Salomon Sense Mantra.

Després dels 73km i 4150D+, vaig acabar amb els peus en perfectes condicions.

L’aigua que m’anava tirant pel damunt, tant als avituallaments com a mitja cursa, van acabar xopant els mitjons, cosa que els provocava una mica de fangueig, si tenim en compte que el terreny era majoritàriament sec, el fangueig que es va produir tot al volt dels mitjons va ser espectacular, però res de res cap butllofa, cap sec, etc.

De fet vaig acabar tant bé que als dos dies vaig tornar-me a calçar unes vambes i vaig poder fer dues sortides per allà, no ho vaig fer l’endemà perquè una altre cosa és com estava muscularment parlant.

Una bona compra altament recomanable, ara esperem que durin una mica per compensar l’alt cost del producte.

Salut i peus impecables!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada