dimarts, 21 de maig del 2013

Countdown 4.2: tornant a terreny conegut


Bon dia,

Tal i com us vaig comentar en el darrer post, després d’una setmaneta per La Palma, tocava tornar cap a casa i recuperar les sortides per les Gavarres.

Però abans cap a Sant Dalmai per recuperar el cotxe, acabat d’arribar i amb la maleta a mig desfer, vaig engegar de nou motors per desfer el camí que avia traçat just una setmana enrere.

Com que disposava de marge horari en comptes d’agafar el camí directe, faig un petit desviament per la zona de la riera i la pujada a Sant Roc. Quan estic a punt d’arribar al volcà de la Crosa, comença a ploure a bots i a barrals. Així que apretar una mica el gas per arribar al cotxe no massa moll, però com que encara em queden 4 o 5 km, no hi ha res a fer, arribo xop com un ànec. El resum 16km 180D+, i molt bé de cames.

Dijous descans al migdia i futbito al vespre, no cal carregar massa, però divendres al migdia aprofito el solet per fer una pujada a Sant Miquel. Una cosa que havia de ser ràpida al final és més lenta del que m’esperava, sembla que no, però el futbito carrega força la puta. Només són 10 km amb 340D+, però se’m fan eterns.

Dissabte toca treballar, així que res de córrer, ho deixo per diumenge. Em llevo ben d’hora, a les 7 del matí, m’amaneixo i cap a Gavarres. Faig una sortida plagada de pujades i baixades, començo pels ecosistemes 1, camí de les dones, ca la farriola, Sant Miquel i cap a casa. Bones sensacions per treure’m el mal gust de boca del divendres. 20km 730D+.

En acabat una mica d’esmorzar i cap a veure l’arribada de La Tramunrun, costa molt anar a veure l'arribada d'una cursa encara amb ganes de córrer, com que el temps no acompanya només hi estem una estoneta, però veiem arribar el gruix dels corredors, però no ens .

Aquí teniu quatre fotos, si algú està interessat/da en veure-les totes, pot indicar-mo amb un comentari i faria un post a part.




Bé doncs, la propera setmana la prèvia de Zegama i la cursa, amb l'Aratz, l'Aizkorri, l'Aitxuri, l'Andraitz, etc.

Salut i muntanya...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada