dissabte, 3 d’agost del 2013

Començant amb els entrenaments creuats...

Bon dia,

Després de sentir per totes bandes les bonances de practicar els entrenaments creuats, m’he decidit a provar-ho. Ara no us penseu que cada dia faci un esport diferent, de moment em conformo en combinar una mica de bicicleta dins els entrenaments habituals.

Però anirem de cara a barraca i us comento com ha anat la setmaneta. Set sortides en cinc dies, si, he doblat el dimarts i el divendres, és el que té treballar grups musculars diferents.

Dilluns començo amb una mica de 26’’, això de la ninner encara no m’ha arribat, pujadeta pel camí de les dones, seguint cap a Puig Estela, amunt cap a Sant Miquel i tornada a Girona. 20km 647D+, gens malament per començar la setmana.

Dimarts sortida doble, al migdia una mica de rodatge, enfilo el carrilet cap a Olot, a la que arribo fins a Bonmatí em toca fer mitja volta, no hi ha temps per a més. 31km amb un desnivell insignificant. Al vespre ens n’anem a fer un tomb amb en Miquel, busquem un circuit amb puja i baixes, comencem pel Camí dels Àngels, petita volteta pel turó que queda a l’esquerre, continuem la pujada, baixem cap a la Font dels Lleons, seguim fins al Polvorí, enfilada al Pirulí i tanquem per la Torre Alfons XII, 10 km 340D+.

El dimecres descans obligat per compromisos varis, però dijous al migdia sant tornem-hi. Començo el recorregut pujant pel camí dels Àngels, com el dimarts faig una volta, una mica més gran, a l’esquerre del camí, un cop torno al camí no el deixo fins a l’Olivet d’en Salgueda, baixo pel camí de les dones i cap a casa. 13km 460D+. Volia allargar una mica la sortida, però la calor m’ha buidat i no he tingut gaire bones sensacions, he patit les mateixes punxades que vaig tenir a Transvulcania, les he solucionat de la mateixa manera: descanset a l’ombra i menjar una mica.

Per tancar la setmana laboral, un altre doblet. Migdia amb BTT per Sant Daniel, intento no allunyar-me gaire i provo un corriol nou, greu error quan no domines l’eina, però he de reconèixer que hi passaré més d’un dia, això si de pujada i corrent. 15,5km 380D+. Al vespre torno de treballar corrent, clàssic de les setmanes que treballo el dissabte, com que avui tinc la vena exploradora, provo dos rutes noves, la primera pel volcà de la Crosa on em veig obligat a passar pel mig dels camps, la segona sortint d’Aiguaviva, faig una volteta per acostar-me a Sant Roc, faig la baixada bosc a través, evidentment sense cap camí marcat, i acabo en un cul de sac, per sort em trobo un pastor de cabres que m’indica com trobar el camí, això si, creuant un camp on em toca saltar card en card, per sort no m’esgarrinxo massa. Un cop al camí, cap a Vilablareix i a casa. 20km 225D+.

I si surts de treballar corrents, toca tornar-hi de la mateixa manera, així doncs dissabte em llevo ben d’hora, no fa ni falta el despertador, em calço i cap a Sant Dalmai. Aquesta vegada no intento fer rutes, vaig pel camí clàssic, Vilablareix, Mas Aliu, Aiguaviva, Volcà de la Crosa i Sant Dalmai, el més destacable és que m’he trobat una parada de caçadors al camí d’Aiguaviva al Volcà, cap problema, ells cacen, jo corro. 15km 170D+.

Aquesta setmana m’he reservat dates per un parell de saraus, totalment pirates, esperem que no hi hagi cap problema per anar-hi, i m’he apuntat a un entrenament força interessant.

La primera pirata és la UT Catllaràs (de bar en bar), des de la Nou de Berguedà, que es farà el 26 d’octubre. No deixa de ser una sortida organitzada aprofitant que al recorregut s'hi troben diferents refugis i fonts naturals que ens faran d'avituallament. Que jo sàpiga no cal apuntar-se, quan s'acosti la data ja es diran horaris, s'intentarà fer un grup de gaseles i un altre de senglars. 

La segona de les pirates és la Marató Pirata de Montserrat, aquesta si que te un clar organitzador, el Koala’s Team, encara que si algú ho pregunta estem d'entrenament per la muntanya màgica i això no està organitzat de cap de les maneres. Si tot va bé es farà el 16 de novembre i aquí si que cal avisar, doncs el sarau inclou sopar i/o dinars de germanor.

La sortida és un Cap de Creus – Llançà, organitza la Unió Esportiva Llançanenca, amb la particularitat que de Llançà a Cap de Creus hi anirem en barca, el sarau començarà el 15 d’agost a les 6 del matí. Si és del vostre interès, trobareu més informació al lloc web de la UELLhttp://www.unioexcursionistallancanenca.com/products-page/sortides-2/uell-15-agost-sunrise-trailrunning/.

Bé, això és tot per ara, potser us he d’explicar que el diumenge he gaudit d’unes horetes de muntanya per la serra de Verdera, el lloc on més m’agrada córrer.

Salut i a creuar-se!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada