dilluns, 26 d’agost del 2013

Cap de setmana de Festa Major...

El cap de setmana acostuma a ser el moment de fer una tirada una mica més llarga i aprofitar per fer algun dels 100 cims, i aquest he pogut fer ambdues coses.

Com que la nit de divendres a dissabte l'hem passat a Palau-saverdera, és la festa major i cal fer poble, i la Sílvia treballa dissabte al matí, aprofito per fer un dels cims que tenia més ganes de fer de la llista, encara que l'he fet 20 o 25 cops, i no comporta gran dificultat. Ara, em permet fer una de les rutes que més m'agrada, es tracta del Castell de Sant Salvador de Verdera, i el corono fent la carena integral de la serra, des del coll de Sant Genís fins al de Mosquit, o sigui d'est a oest. Evidentment no és ni de bon tros la ruta més utilitzada, ni senzilla, però les vistes s'ho valen.

La ruta complerta comença a Palau pujant pel camí de Mas Ventós, d'aquí a Santa Elena, segueixo fins a Sant Pere de Rodes, baixo a la Selva de Mar, per anar a buscar el coll de Sant Genís, un cop aquí careno fins al Castell, on aprofito per fer un petit tomb i apreciar les vistes. Deixo el castell seguint la carena fins arribar altre vegada a Mas Ventós i baixo per Sant Onofre, una ruta circula de 19km amb 1.200D+.

El diumenge després d'una nit de festa major light, s'han hagut de suspendre les activitats per la pluja, encara que hem anat a fer una mica el pàjaro a la piscina, sortida curta però intensa. Vaig fins a Pau, faig la pujada a la Creu Blanca, millorant els meus millors registres en aquest tram, i baixo per Sant Onofre. Una sortida de 10km amb poc més de 450D+.

El cap de setmana vinent tocarà estar atent a l'UTMB, per un costat seguint els gironins, Sergi, Toti, etc. que participaran a la CCC i la evolució de la UTMB, amb la Núria Picas. Però per no perdre forma, diumenge sortirem al Pirineu amb en Josep, tenim la intenció de fer l'Olla de Núria, però això ja us ho explicaré quan toqui.

Per acabar, aprofito per destacar la gran actuació de la "legió" de gironins, Kilian, Pinsi i Toti, que aquest cap de setmana han participat a la Matterhorn Ultraks. Bona feina!!!!