dilluns, 5 d’agost del 2013

Sense tocar de peus a terra...

Bon dia,

Dissabte a la tarda, després d’un matí de feina i una cerveseta a la piscina de Palau-saverdera per començar millor el cap de setmana, m’esperava el regal d’aniversari que em va fer el meu germà al mes d’abril, si amics i amigues, amb tanta cursa i entrenaments per aquí i per allà mai trobava el moment.

El regal consistia en un parell de minuts de vol al túnel del vent que hi ha a Empuriabrava.

Com diu la dita, una imatge val més que mil paraules, aquí teniu un parell de vídeos de la meva “actuació”.



Donar-li les gràcies al meu germà pel regal, que també va tenir els seu "minut de glòria", tot i la tensió de no controlar res de res i els nervis típics per no fer massa el préssec, vaig gaudir-ho moltíssim.

Salut i a volar!!!! (o intentar-ho)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada