divendres, 23 d’agost del 2013

Dur agost...


Bon dia,

Penúltima setmana del mes més dur de l’any, no només perquè la calor ha apretat de valent, si no també per la decisió de fer una sortida cada dia del mes, de moment tot i els impediments ho estic aconseguint, ja veurem si puc al cap de setmana.

A part aquesta ja és la quarta setmana en la que combino cursa a peu amb sortides en bicicleta, i ja començo a acostumar-m’hi, encara que la meva destresa amb les dues rodes no passa de suficient baix, ja ho comprovareu si seguiu llegint.

Per començar la setmana, el dilluns al migdia bicicleta, fa dies que no pujo als Àngels i avui toca, fot calor, però no és el dia més calorós de l’any, així que vaig fent sense atabalar-me, com que tinc el temps just decideixo que si veig que no arribo faré mitja volta, però cremo quilòmetre a quilòmetre fins arribar a dalt, faig mitja volta i baixada a tota llet, en menys de 20 minuts baixant el meu millor registre. 28km 650D+.

Dimarts com ve sent habitual, sessió doble, bicicleta al migdia i cursa al vespre. Al migdia enfilo cap a Bescanó per la via verda, quan hi arribo vull anar cap a Sant Gregori, però descobreixo que la passera que hi havia ha passat a millor vida, així que mitja volta i cap a Girona, quan hi arribo faig una ascensió ràpida al Puig d’en Roca i torno per la Catedral. En agafar les escales dels quatre cantons em despisto, o potser em confio una mica, i em foto una nata de campionat sortint disparat per les banyes, el més adolorit el genoll, que a hores d’ara encara es queixa quan corro a les baixades. 22Km 130D+.

Al vespre tot i les molèsties, a córrer amb els Intrèkkids, en aquest cas amb en Francesc, fem una ruta de puja i baixa, començant per la banda de Sant Miquel, saltant a la pujada als Àngels, d’aquí a Galligants, per acabar pujant al Pirulí. Una ruta molt maca que et permet fer puja i baixa sense allunyar-nos massa de casa. 10km 350D+.

Dimecres a córrer, una volteta no massa exigent per Sant Daniel, buscant baixades no massa contundents per evitar el dolor al genoll, dir-vos que el dolor es exclusivament provocat per l’impacte amb el terra, no hi ha res malmés. 11km 260D+.

Dijous m’aventuro a fer una sortida més exigent amb les baixades, constato que el cop encara m’impedeix córrer amb normalitat baixant. La pujada pel camí de les Dones sense cap problema, però baixo una mica dret i he de forçar la gambada per evitar notar el dolor, sense cap efecte secundari. 12km 393D+.

Divendres altre vegada bicicleta, enfilo cap a Quart i faig una mica de reconeixement de corriols, tornant pujo fins a Montilivi per allargar una mica i a la dutxa. Només noto alguna molèstia al bessó esquerra quan boto més del compte, en canvi el genoll ni es queixa. 20km 200D+.

El divendres des de l’organització de l’Ultra Cavalls del Vent ens passen una nova circular, aquesta vegada amb el material obligatori i com fer l’assistència als punts de pas. Si us interessa en aquest enllaç hi trobareu la informació detallada.

El cap de setmana pinta incert, però amb una mica de sort dissabte faré el quart dels 100 cims o això espero, diumenge ja veurem que és festa major a Palau-saverdera, us ho explico dilluns.

Apa doncs, salut i !!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada