dilluns, 5 d’agost del 2013

Un a Sant Onofre i d'altres al Mont Blanc...


Bon dia,

Per tancar la setmana vaig fer el meu clàssic test a Sant Onofre, es tracta de sortir del restaurant Terranostra a Palau-saverdera, just darrera cala Sílvia,  i enfilar amunt fins a l’ermita de Sant Onofre. L’estiu no és el millor moment per fer aquest test pel perill d’incendi que hi ha a la zona, però tenint en compte que el dia no era gens ventós, aquest disminueix dràsticament. El recorregut és aproximadament d’un quilòmetre i set cents metres amb un guany de 268 metres, sortint d’una alçada de 122 metres i arribant als 390 a l’ermita, l’acumulat deu ser d’uns 280 metres en haver-hi un parell de descansos amb una mica de baixada que després cal recuperar, el percentatge és d’un 15%. Una pujadeta d’aquelles que curteix, us  la recomano.
 
Perfil de la pujadeta
La meva intenció era agafar-m’ho amb molta calma, cal tenir en compte que la sortida era en una mala hora, a les 12 del migdia d’un dia de sol intens, l’avantatge és que cap a les 10 havia esmorzat i això em donava un plus, normalment faig aquestes coses en dejú. Venia d’una setmana força intenta, però me’n vaig sortir millorant el meu millor registre en uns 30 segons, baixada tranquil·la i a investigar un caminet que porta fins al paradolmen d’en Puet, llàstima que està un xic embardissat, hi hauré d’anar passant per netejar-lo, per tancar baixada per Bellavista i cap a la piscina a remullar-se, després d’una dutxa.

La setmana vinent a continuar combinant córrer amb pedalar, i mantenint la pota de cara a Cavalls, que només queden 7 setmanes de no res.

Aprofito l’avinentesa per felicitar a l’Intrèkkid Tapi Carreras, i companyia, per haver aconseguit coronar el cim del Mont Blanc, felicitats!!!! Us passo una foto d’aquelles que fan enveja...

En Tapi al cim del Mont Blanc
Foto: Tapi Carreras

Salut i investigacions!!!!

1 comentari: