dimecres, 14 d’agost del 2013

Canviant els plans...


Bon dia,

Aquesta setmana tornada a la normalitat, això vol dir que els migdies tinc mitja horeta menys per entrenar, em quedo amb una horeta mal comptada, què hi farem, he de reconèixer que aquestes dues setmanes que ha durat el canvi les he aprofitat al màxim.

El dilluns comença malament, tocava botir les rodes de la bicicleta, de tant en tant cal revisar que no vagin massa fluixes, col·loco la manxa, i començo a inflar, ho estic fent al carrer tapant la porta d’accés a casa i en aquestes que arriba un veí, jo m’aparto sense treure la manxa, amb tan mala fortuna que em carrego la vàlvula. Quin remei, canvi de roba i a estirar una mica les cames. Una volteta fins a la font dels Lleons, 10km 230D+.

El dimarts després de buscar on portar el trasto, acabo anant al Center Biker Girona, per una qüestió d’horaris, obren els migdies,  m’és fàcil de portar i recollir la bicicleta sense massa problemes. Com que està a prop del carril bici, aprofito per acostar-m’hi i fer un tomb fins al pal de Quart. És tant avorrit com sempre, 10km esperant la nocturna.


Al vespre amb en Miquel faig el primer cim del projecte 100 cims, trobareu més info a la pestanya 100 cims, es tracte del Castell de Sant Miquel. Fem una ruta allargada, passant per l’antiga sorrera i la font Martina, per baixar a cegues per la pista, cap dels dos duia frontal i hem apurat molt. 12km 390D+.

Dimecres al migdia vaig en un salt a buscar la bicicleta al taller. Després de pagar religiosament, me’n vaig a fer una volteta per provar-la. Enfilo el carril bici cap a Quart i quan hi arribo faig unes voltes pel bosc que hi ha a la banda dreta, tornada per Montilivi. 17km 185D+.

Demà ruta pel Cap de Creus, ja us ho explicaré en el post de la segona part d’aquesta setmana dels dos divendres.

Salut i festes!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada