divendres, 16 d’agost del 2013

Sunrise Trailrunning...

Ahir dijous, 15 d’agost, aprofitant que era festiu, em vaig apuntar a una sortida pel Cap de Creus organitzada per la Unió Excursionista Llançanenca, una bona excusa per continuar amb la preparació de la Ultra Cavalls del Vent en bona companyia.

Com ja us vaig explicar es tractava de navegar fins a cala Culip, una cala amb un petit amarrador i una caseta de pescadors a poc més d’un quilòmetre del Far de Cap de Creus i fer el camí de tornada corrent. No es tractava d’una cursa, no importava qui arribava el primer, sinó gaudir de la natura tot fent-la petar amb altres corredors, cadascú al seu ritme i anar esperant de tant en tant per reagrupar-nos.

Passats uns 10 minuts de les 6 del matí, començava el perible en barca. Com ja sabreu, l’Empordà és terra de vents i ahir no va ser cap excepció, així que el mar presentava una mica d’onatge, mar de fons en diuen, que ens va deixar una mica groguis després dels poc més de trenta minuts de travessa tot veient aclarir-se el cel a l’horitzó. Un cop a terra ferma, calia sortir de la cala i anar a buscar el camí, varem fer-ho xino-xano amb una petita pèrdua, però al final i amb el Far a la vista varem començar la ruta.

Tot i no estar marcada amb cintes, la intenció era resseguir la ruta de les 24 hores del cap de Creus, molts dels que érem allà la coneixíem de sobres, i així ho varem fer fins a l’alçada de l’avituallament de sobre sant Baldiri, en aquest punt es decideix de baixar pel GR directament cap a Port de la Selva, no anàvem massa bé de temps, a Port ens espera un fantàstic avituallament líquid a Cal Mariner, aquí enfilem el camí de ronda i no el deixem fins a tornar al port de Llançà.

Quatre fotos (per Marc Falcó, Philippe Verdoodt i Juan Diego Martin)

Pirates i corredors a Cap de Creus
Tota la colla al bell mig del Cap de Creus...
Baixant cap a Port de la Selva, passat Sant Baldiri...
Sobre Cala Tamariua...
Foto de família a Cal Mariner...
Donar les gràcies a tots els i les que hi hereu, i felicitar a en Philippe el responsable del sarau.

Salut, mar i muntanya!!!!