dilluns, 23 de setembre del 2013

Ultra Cavalls del Vent 2013. La prèvia #UCV13.


Bon dia,

Com que tot junt això pot ser molt llarg, ho farem per parts, començaré per la prèvia.

Per tancar els entrenaments, el dimecres sortida per no perdre to, decideixo fer el segon repte Nabes Strava. Començo a ritme suau, però mica en mica em vaig encigalant i acabo amb la pota molt carregada, son 11km amb 350D+. Dijous descanso per recuperar una mica, però divendres m’aixeco amb els quàdriceps renegant.

Divendres al matí treballant i repassant mentalment el que em tocaria fer el dissabte, acabant d’imprimir documentació diversa per l’equip i pendent del famós material obligatori.

Material a punt per empaquetar
A la una encara no se’n sabia res, però vaig decidir d’anar a comprar la única cosa que em faltava, una jaqueta impermeable, visita sense pressa a Esports Nabes, xerrant una mica de les previsions de cursa, una Bonati a la saca, ja li’n trauré suc, i un gran consell d’en Toti pel desplaçament, passat Vic agafar la C-62, cap a Prats de Lluçanès, en comptes de seguir fins a Manresa, brutal!!!!! Ens va estalviar mitja horeta ben bona de carretera, moltes gràcies.

Arribar a casa, fer la maleta, bé posar-ho tot a dins sense ordre ni concert, dinar, un plat d’arròs i una hamburguesa, cafetonet, recollir la resta de l’expedició (hi hem anat la Sílvia, els meus pares i jo) i cap a Bagà.

La ruta, A2 fins a l’aeroport, eix transversal fins a Gurb, C-62 fins a Gironella i C-16 fins a Bagà, una hora i quaranta cinc minuts de carretera, un tres i no res.
Sense marxa enrere.
A l’arribada un bon ambient a la vila, recollir el dorsal i la bossa, anem a fer un tomb, cerveseta a la Porxada i cap a l’explicació. Aquest any l’auditori està força buit, es nota que la gent no pateix gens pel temps o sap que els corredors professionals no hi trauran el cap. El que m’interessava, el material, obligatori a la sortida: Mòbil, manta tèrmica, xiulet, vas, tallavents (màniga llarga) i contenidors amb capacitat d’1 litre; obligatori a partir de les 5 de la tarda: Frontal, piles de recanvi, jaqueta impermeable amb caputxa, gorro/braga i elements per tapar totalment les cames. 
Esperant la reunió explicativa.
Acabada l’explicació toca preparar la bossa per Bellver, al mig del carrer i sense llum, i cap a Berga a fer l’entrada a l’hotel, petits problemes amb l’habitació, que es solucionen ràpidament i a sopar que es va fent tard. Anem a fer una pizza al mateix lloc que l’any passat, un parell de Volls per poder dormir millor i a dos quarts d’una al llit. El despertador marcava 05:30, calia aprofitar les hores de son al màxim.

De moment aquí arribo, al següent serà Ultra Cavalls del Vent 2013: sortida, gas i amunt #UCV13.

Salut i muntanya.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada