dimecres, 4 de setembre del 2013

Temps de pas Cavalls del Vent

Bon dia,

Quan només queden 17 dies perquè pocs minuts abans de les 7 del matí soni la música de l’Últim dels Mohicans a la plaça Porxada de Bagà, he començat a ultimar els preparatius per Cavalls del vent.

Acabar de posar la pota a punt, intentant no passar-me de rosca amb els entrenaments, cosa que en el meu cas costa un munt, m'encanta sortir a pasturar per la muntanya.

Mirar de recuperar-me de les darreres patacades sofertes, el genoll quasi està a punt però el maluc encara es queixa, a veure que me'n pot dir avui el metge.

Disposar de tot el material obligatori, més alguna cosa de collita pròpia i l'alimentació, amb unes quantes visites a can Nabes ho tindré tot a punt.

Revisar el recorregut per definir els punts on trobar-me amb el grup de suport, enguany els pares i la Sílvia tornaran a fer el seguiment i aquesta vegada volem tenir-ho més controlat. 

I el que avui us presento els temps de pas previstos per tal que els que em seguiu per les xarxes social pugueu valorar lo petat que vaig, a part de facilitar la tasca als que patiran més de prop el meu bon o mal ritme.

He intentat ser molt conservador a l'hora de marcar-me ritmes, després de l'experiència de l'UT Emmona no tinc ganes d'acabar atabalat per mirar repetidament el rellotge, no m'entretinc més, aquesta és la taula de pas.




Perfil Cavalls del Vent 2013
Això és tot per ara.

Salut i amunt!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada