dilluns, 3 de juny del 2013

Countdown 2: tornant a territori conegut...


Bon dia,

Després d’un intens cap de setmana, amb el convenciment d’haver participat en una cosa molt i molt gran, toca tornar a la feina, baixar dels núvols de l’Aizkorri  i posar els peus al món real. En tres setmanetes arriba l’Emmona i cal acabar de preparar la pota per aquest repte.

Per començar un dilluns de descans forçat per qüestions laborals, suposo que m’anirà bé, encara que hi ha qui diu que deixar descansar les cames només serveix perquè s’adormin, hi estic força d’acord, però quan toca treballar de 7 del matí a 3 de la matinada amb dinar i sopar pel mig no dona marge per a sortides.

Dimarts m’escapo al vespre, tenim sortida Intrèkkids, al final anem a fer una volta en Josep i jo. Provem una variant poc utilitzada per pujar fins a Puig Estela, s’agafa a l’esplanada del principi de la pujada a Sant Miquel, la cadena que hi ha a la dreta, una pujada per pista amb alguna rampa contundent, però ja se sap, per pista baixes una marxa i a patir una mica menys. Tornem per una pista paral·lela al voltant del mirador de Galligants, amb una pendent també considerable. Passem per la font dels Lleons i un bon esprint per acabar de rebentar, 12km 460D+. Molt bones sensacions, recuperació ràpida.

Dimecres m’escapo al migdia per anar a fer el corriol d’Esports Nabes, encara que aquesta vegada em decideixo a fer-lo a l’inrevés. A mitja volta m’enganxa un bon ruixat acompanyat d’una mica de pedra, he de reconèixer que m’encanta córrer sota la pluja i avui he xalat. Pel què fa a la ruta, crec que així és més dura i interessant, com a mínim la baixada cap a la riera amb una mica de pluja queda molt enfangada, 12Km 360D+. Continuo amb les bones sensacions.

Dijous descans de córrer, al vespre tinc futbito i sempre va bé descansar una mica, així que divendres estic amb prou pota com per fer una sortida llarga al migdia. Avui intento fer pujades fortes, primer picada que hi ha sortint de la font del Ferro cap a la riera, molt dura, per anar a buscar la segona, torno a baixar a la riera i faig la del final de tot, la tercera és la del mirador de Galligants, per acabar-ho de rematar, la pujada del Calvari. Els enllaços entre pujades son relaxats, així que al final surten 17km 660D+.

Després d’una sortida nocturna amb unes quantes cerveses, sortida matinal per les Gavarres. Avui tinc força estona així que a voltar-la xino-xano, surto cap a la font dels Lleons i enfilo el camí ecosistemes 1, un cop a dalt de tot, continuo pujant cap a l’Olivet d’en Salgueda, d’aquí vaig a buscar la baixada picada de Galligants. Segueixo pujant el camí de les dones fins a Can Piu, on creu-ho la carretera per enfilar la pista de l’altre banda fins a la casa de les Figues, d’aquí pista cap a Sant Miquel, però em desvio un tall per corriol per fer-ho més divertit. Acabo d’arribar a la zona de pícnic de Sant Miquel i baixada pel corriol, pista i fins a Sant Feliu. ½ marató 820D+, a destacar que he fet la ruta en dejú i sense menjar ni veure en tot el camí, dues hores de curtiment.

Per tancar la setmana el diumenge una tirada en pla, per enèsima vegada enfilo cap a Sarrià de Ter per resseguir els primers quilòmetres del camí de Sant Jaume en sentit Sant Pere de Rodes. Cada vegada que ho faig penso en una bona data per fer-lo. Crec que aquesta vegada n’he trobat una, però prefereixo no dir-ho perquè després tot es torça, doncs va lligat a un parell o tres de canvis, així que quan arribi arribarà i ho faré sense fer soroll. Total que me’n vaig fins a Cervià de Ter i torno, una tirada de 31km llargs amb un desnivell quasi inexistent.

La setmana vinent acabaré de posar tota la carn a la graella per deixar la pota a punt per l’Emmona. Ja us aniré explicant.

Salut i amunt!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada