divendres, 7 de juny del 2013

#UTEmmona: Seguiment i temps de pas


Bon dia,

Només queden 8 dies per l’Emmona, 8 dies per veure si els quasi quatre mesos de preparació han servit per alguna cosa, o han estat una mala inversió.


D’entrada crec que físicament estic en un bon moment, una mica carregat de cames, però em queda una setmaneta per primer acabar d’apretar i després relaxar una mica.

Però sobretot, per posar el cap a lloc, si mai l’hi he acabat de tenir, crec que en aquest tipus de cursa el cap és molt més important que les cames.

Durant aquests dies us aniré comentant diferents coses al voltant de la cursa, avui per començar us comentaré com podreu seguir la meva evolució i els temps de pas previstos, perquè us feu una idea de lo cuit que vaig.

Per tal de fer el seguiment compaginaré les piulades a Twitter, el meu compte és @carlesmoreta, amb les actualitzacions d’estat a Facebook, mentre la bateria de la Blackberry acompanyi.

I aquí us passo els temps de pas aproximats, teniu en compte que la sortida és a les 06:00 de dissabte des de Sant Joan de les Abadesses:

Km  8,5, Puig Estela à 07:35 de dissabte
Km 16, Pardines à 08:45 de dissabte
Km 24,5, Coll de Tres Pics à 10:55 de dissabte
Km 32,5, Bastiments à 12:30 de dissabte
Km 42, Núria à 14:55 de dissabte
Km 46, Puigmal à 16:25 de dissabte
Km 60, Planoles à 18:45 de dissabte
Km 82, Ribes de Freses à 23:05 de dissabte
Km 88,5, Taga à 01:10 de diumenge
Km 106, Sant Joan de les Abadesses à 04:00 de diumenge

Així doncs compto fer els 106 km amb 8.300 metres de desnivell positiu acumulat en un mínim de 22 hores, tot i que crec que m’acostaré més a les 24, però millor ser optimista i pensar en gran.

Salut i Pirineus!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada