dilluns, 10 de juny del 2013

Countdown 1: ja ho tenim aquí…

Bon dia amics i amigues,

Darrera setmana abans de l’Emmona, he entrenat prou bé, sense passar-me, però no deixant adormir-se les cames.

Dilluns, com darrerament descans per recuperar-se del cap de setmana anterior. Però dimarts aprofito per doblar, al matí anem a fer un tomb amb en Pere pel recorregut del segon repte Strava d’Esports Nabes. Una ruta molt ben parida. En total 10km amb 340D+, una pujada de nivell i una baixada criminal. Xerrem força, però tot i això hem apretat més del que ens pensàvem.

Al vespre, després de passar a comprar material per Emmona, em deixo acabar de convèncer per en Toti i acabo embolicant-me per les Gavarres sota la pluja, una sortideta curta, 11Km 300D+, però que em deixa molt bones sensacions, m’encanta córrer quan plou. Pujo pel camí de les Dones i aprofito per provar un corriol que al matí ens hem saltat amb en Pere, una mica brut, però suposo que mica en mica l’anirem netejant entre tots els que correm.

L’endemà una sortida diferent, feia temps que no pujava fins a l’Olivet pel camí de Els Àngels, vaig a prou bon ritme, però sense acabar de fotre-li tot el gas, 11km més amb 350D+.

Al vespre cap a Barcelona a veure la presentació de Kilian jornet: El comptador de llacs. Un documental interessant, però al que li manca una mica de pressupost per esdevenir impressionant.

Per tancar la setmana divendres una nocturneta per les Gavarres, sortint a les 11 del vespre de casa, dues hores per pistes i corriols de les Gavarres, 20km amb 720D+, pujant fins a Sant Miquel fent una mica de volta. He tingut bones sensacions, però m’ha faltat haver pogut pair una mica més el sopar.

Entrenaments fins dimecres i descans fins dissabte, esperem que sigui una bona cursa.