dimarts, 25 de juny del 2013

Recuperant...

Bon dia,

després de l'Emmona, tocava una setmana una mica tranquil·la...

primer de tot, treure conclusions de la cursa pel que fa a material...em cal un rellotge nou, així que m'he comprat el Garmin Forerunner 310XT, és com el 305 però amb una autonomia de 20 hores, una millor recepció de satèl·lits, i poca cosa més...

La nova joguina per mesurar-ho tot...
les Salomon Sense Mantra una joia, en dos mesos ja els hi he clavat 300 km i em sembla que a aquest ritme no arribaran a Cavalls, queden quasi tres mesos, així que em toca anar pensant en un parell nou...les Sense Ultra son una bona opció, però ja ho veurem...

segona part, competitivitat, crec que hauria de millorar-ho...m'agrada més gaudir que competir, per això sempre em queda la sensació que hauria pogut donar més...i a l'Emmona m'hauria permès no fer-los passar fred als de casa...a veure si a la següent soc capaç de trobar un millor punt d'equilibri...

pel que fa a la setmana, tres sortidetes...

el dimarts per recordar que és això de córrer, una volteta curta per Sant Daniel...encara no estava al 100 per 100, sobretot les plantes dels peus es queixaven una mica...així que 8 km 140D+...

el dijous una pujada a Sant Miquel, per intentar fer el 3er Strava de Can Nabes...em vaig equivocar en el sentit de la ruta, hauré de repetir...13km 490D+...anar sumant

per acabar la setmana i abans de la revetlla, el diumenge tornada a Verdera, pujant a Sant Onofre, trobant el camí de baixada a La Vall de la Santa Creu, pujada a Sant Pere i tornada per Coll de Mosquit...una bona matinal abans d'anar a la piscina...15,5km 980D+...m'agrada aquesta serra perquè en pocs quilòmetres pots fer força desnivell...

per ara això és tot...

Salut i cames!!!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada