dijous, 27 de juny del 2013

Preparant el cap de setmana…


Bon dia,

Aquesta setmana d’entrenaments ha estat força curta, com que Cavalls del Vent queda una mica lluny i encara he de mirar de fer un planning amb cara i ulls, un programa d’entrenaments que ja us ensenyaré quan estigui a punt, he decidit reservar el cap de setmana per una escapada que fa temps que tinc al cap.

La primera intenció era anar a una sortida a la Nou de Berguedà, per fer una ruta col·lectiva al Catllaràs, però llevar-se molt d’hora, la cosa comença a quarts de 8, i fer uns 200 quilòmetres en cotxe per anar a fer una ruta que repetiré a l’agost amb els Intrèkkids, m’ha fet decidir per una altre cosa. Si tot va bé diumenge ja us explicaré, per això ara toca parlar de les tres sortides d’aquesta setmana.

El dilluns descans, bé, com que és Sant Joan un dia de sol i piscina, així que dimarts doblo.

Al migdia tercera ruta de Can Nabes, després del fail de la setmana anterior, la part de Sant Miquel la vaig fer a l’inrevés, aconsegueixo que em reconegui la ruta, tot i que torno a cometre un petit error després de la volteta per les mines que em fa perdre temps. Quedo prou content, però la calor del migdia fa que em quedi marge per a la millora, una altre cosa és que vulgui tornar a intentar fer marca, ara, segur que repeteixo aquesta ruta doncs és molt bonica i permet fer força més desnivell en una mica més de distància. 13Km 490D+.
 
Castell de Sant Miquel
Al vespre torno a fer el mateix recorregut, aquesta vegada reconeixement de la ruta amb en Josep, sense cometre errors, ens ho agafem amb calma, tot i això cauen 12,5km 470D+.

Per tancar l’entre setmana el dimecres al migdia pujada al camí de les Dones, m’ho agafo amb calma sense apretar massa, més per no deixar dormir les cames que res més. 10km amb 300D+ per deixar el cos a punt.

Apa doncs, fins diumenge.

Salut i bestieses!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada