dilluns, 8 de setembre del 2014

Seguint avançant amb un nou objectiu.


Bon dia,

Després de quatre dies de descans fruït d’incompatibilitats, no pas per manca de recuperació o ganes, dimecres vaig anar a fer la primera volteta després del fail a la CCC. No em volia passar així que al migdia vaig anar a fer la circular de Campdorà, pujant des del pla a l’església i baixant per la Decsa, una cosa ràpida per provar la pota.

Dijous una mica més, darrerament m’he acostumat a anar avançant progressivament la distància i l’estona durant la setmana. Aquesta vegada cap a Sarrià per anar a buscar la zona de Can Catofa, tenia ullat un tallafocs que volia tastar i una tornada alternativa, per anar a buscar una mica de pla per mantenir ritmes alts. La cosa va anar bé, improvisant més del que voldria i fent alguna mitja volta, a vegades les romegueres son les mestresses del camí , però vaig combinar-ho una mica tot.

Després de creuar una conversa amb en Josep, del Nabes Team, em va picar el cuc la Trepitja Garrotxa. Vaig fer-hi un cop d’ull, vaig dissenyar un canvi de calendari, ho vaig parlar a casa i finalment m’hi vaig inscriure, així que el 4 d’octubre a voltar-la per l’Alta Garrotxa.

Divendres volia provar un camí nou a la zona de la riera de l’Onofre, ens el va ensenyar en Josep de baixada i calia pujar-lo. L’aproximació un puja, pel camí de la Decsa, i baixa, de Torre Bonica a la terrera, anar a buscar la font del Ferro i cap a la riera. Llavors a fer la pujada, 1,6km al 10% mitjà, amb les rampes més dures al final. El dia era xafogós i no corria l’aire, em va costar més del que m’esperava fer aquesta pujada. Un cop a dalt, baixada pel corriol de Cala Ferriola a Can Lliure i avall fins al pont de Sant Daniel. Amunt paral·lel a l’N-II i altre vegada avall per la Decsa. Una sortida dura.

Al vespre vaig anar de compres a Esports Nabes, tocava renovació de material pels peus, unes Saucony Xodus 5.0, i un parell de bidons tous de Salomon, si voleu veure quina pinta tenen ja he actualitzat la pàgina de material.

Dissabte a Palau-saverdera, havent dinat, després d’una estoneta de descans per allò de fer la digestió, una sortideta. Volia resseguir els darrers quilòmetres de l’Entre Castells, així que em vaig arreglar i cap a Vilajuïga, per estalviar-me una mica d’asfalt pel poble vaig agafar el camí de La Roja buscant un pas per la riera, que finalment només em va servir per voltar més del compte. Entre Pau i Vilajuïga, un xic abans del celler Espelt, vaig trencar a la dreta anant a buscar una torre de la llum propera al camí del recorregut de la cursa, una bona pujadeta per escalfar motors. Un cop a la ruta, la pujada era el camí dels Dolmens de Vilajuïga, passant per diferents Dolmens i la cova del Cau del Llop, en una paret de roca amb unes bones vistes. Quasi al final de la pujada, el recorregut passava a ser el del Dolmens de Pau, amb el més destacat el de les Vinyes Mortes amb una gran vista de la plana de l’Empordà. Per continuar volia agafar el camí de les penyes per poder fer un tram del camí de la Creu Blanca, però em vaig despistar al trencant i vaig enfilar cap a Mas Ventós. Un cop aquí cap a Sant Onofre i avall de nou cap a Palau.
A Sant Onofre
En aquesta ruta vaig estrenar les Xodus 5.0, responent molt bé en pujant, però amb problemes seriosos a la baixada final. No se si és un mal d’aquest model o va ser fruït de la casualitat, però amb la forta xafogor vaig acabar amb els peus xops, les vambes no transpiraven massa i em patinava el peu a dins a la baixada, hauré de provar-les més a fons per veure si és reprodueix el problema i buscar una solució en el cas que sigui així, potser uns mitjons més gruixuts que els EXO S-lab.

Per tancar la setmana diumenge varem anar en família, érem la Xènia, la Ia, la Sílvia i jo amb, la Ivet a l’esquena, a fer un tall de camí de Ronda. En cotxe fins passada la platja de Canyelles, allà on reprèn la part no asfaltada del camí i varem anar fins a Punta Falconera, un cop aquí varem avançar una mica més per anar a buscar la pineda i veure algun búnquer més. Una bona sortida que varem rematar amb una estoneta de relax a la piscina.

Això és tot, la setmana vinent més.

Salut i diversió!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada