dijous, 25 de setembre del 2014

Pas a pas es fa camí...

Després d’un cap de setmana descansat a Núria a continuar amb les sortides preparatòries.

Dilluns al migdia nova incursió a les mines Victòria, aquesta vegada fent el circuit a l’inrevés i com a afegitó pujada a Sant Miquel. A l’anada em despisto un parell de vegades i tinc temptacions de tastar algun corriol que veig, però avui no toca que la ruta és llarga i a la tarda he d’anar a treballar. El millor el tram de “trinxera” després del camí de la línia, ja em va agradar baixant-lo, però de pujada és encara millor, la única pega és el camí que porta al carregador de la mina, està molt brut i si no hi passa més gent es perdrà.

El dimarts sortideta al vespre, volia fer planer, però només de sortir de casa m’enfilo a Montjuïc, encara que ho faig per carretera. Arribo a l’alçada del castell i baixo pels trams d’escales fins arribar als jardins d’en John Lennon, aquí agafo el tram nou de muralla fins a Galligants, per variar una mica. De Galligants pujo a la Catedral, d’aquí cap a la plaça Sant Domènech, segueixo fins a pujar a Torre Alfons XII i avall cap al parc de Vista Alegre. Tornada pel carrer del Carme, Rambla, Ballesteries i desviament cap al Trueta per passar per Sarrià i fer la volta totalment circular.

Dimecres al migdia torno a Sant Medir, Can Catofa, etc. Aquesta vegada m’he decidit a fer el recorregut d’en David Ros sense modificacions, tal i com el va dissenyar (http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=7756656), enganxant el recorregut al CEIP Montserrat de Sarrià, anat a buscar el tallafocs de Sant Medir, tornar pel Timbarro, trobar els Ocells Perduts, creuar l’autopista, acostar-se fins a Germans Sabat i passar pel Puig d’en Roca abans de tornar fins al punt de sortida. Ruta interessant amb alguna possible modificació que m’hauria de servir per dissenyar un circuit de mitja marató a prop de casa.

El dijous descans que demà vull fer una sortida llarga i nocturna, però això ja us ho explicaré una altre estona.