divendres, 5 de setembre del 2014

Trepitja Garrotxa here we go!!!!!

Bon dia,

Comença a quedar clar el calendari d'aquí a final d'any, inicialment tenia previst més que participar a la CMG o Transgavarres, a la cursa de la Ratafia, a la Pirata de Montserrat i a la marató de l'Ardenya per tancar l'any, però després de l'abandonament a la CCC vull treure'm l'espineta clavada enguany amb les curses de més de 100 quilòmetres.

Per un costat al març vaig abandonar a la segona etapa de l'UT les Fonts de Xerta, entre les tres curses només vaig completar 91 dels 120 quilòmetres, al juny més del mateix a l'UT Emmona on vaig arribar al 47 de 110 i per tancar aquesta CCC amb 72 de 101.

És per això que m'he inscrit a la Trepitja Garrotxa Ultra, una cursa de 112 quilòmetres i 5.400 metres de desnivell positiu que, organitzada pel Centre Excursionista d'Olot, transcorre per la subcomarca de l'Alta Garrotxa.


Mapa de la cursa (en blau)
Font: http://ceolot.cat/trepitja/
Es puja a cims emblemàtics com el Mont i el Puig de les Bruixes, i crec que el Comanegra, i es passa per molts pobles i veïnats de la zona: Oix (punt d'inici i final), Sadernes, Tortellà, Sales de Llierca, Beuda, Lliurona, Talaixà, Beget, Salarsa, Bolòs i Vall del Bac, així com esglésies i esglesioles, moltes d'elles joies del romànic garrotxí.


Perfil de la cursa (en blau)
Font: http://ceolot.cat/trepitja/
En principi només incrementant una mica el to físic que duia per la CCC m'ha de permetre acabar en condicions aquesta nova aventura.


Marcatge de la ruta
Font: Tapi Carreras
Diuen que les primeres edicions de curses de llarga distància acostumen a ser caòtiques, però alhora les més autentiques, a veure què tal surt aquesta Trepitja Garrotza.

Més info: http://ceolot.cat/trepitja/

Salut i Garrotxa!!!!!!!

5 comentaris:

  1. Quan vaig llegir que la CCC no l'havies acabat, vaig estar a punt de proposar-te la TrepitjaGarrotxa per treure't l'espina. Mira, ja no ha fet falta!
    Ens hi veurem, cap allà al començament això si! Després ja et deixaré tirar...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Vaig fer un cop d'ull als inscrits i en veure't-hi vaig pensar: "mira, la podrem fer petar!". I lo de tirar ja veure'm, és una zona que conec poc i vull gaudir-la més que patir-la...;-)

      Elimina
  2. hola, nose si abran hecho esta carrera, pero me gustaria saber como es, tengo pensado hacerla este 2016 y quiero saber si es realmente es bonita, si es media montaña, muchos pueblos? lagunas? nose alguna descripcion, gracias

    ResponElimina
    Respostes
    1. http://carlescorredordemuntanya.blogspot.ch/2014/10/trepitja-garrotxa-ultra-una-mitja.html Aquí la crònica...

      Elimina
  3. hola, nose si abran hecho esta carrera, pero me gustaria saber como es, tengo pensado hacerla este 2016 y quiero saber si es realmente es bonita, si es media montaña, muchos pueblos? lagunas? nose alguna descripcion, gracias

    ResponElimina