dissabte, 27 de setembre del 2014

Dos Sant Miquel i un Olivet...


Bon dia,

Ahir al vespre vaig fer la sortida llarga abans de la propera cursa. La intenció era fer més de quatre hores de cursa per les Gavarres, però al final la cosa va quedar amb tres horetes.

Al meu cap hi havia traçada una ruta teòrica, aquesta incloïa molts corriols i arribar-me fins als Àngels, al final la vaig anar acostant i simplificant, quan saps que en una ruta no hi ha aigua enlloc millor no anar molt lluny.

Sortia cap a les vuit del vespre de casa, pujava per la Decsa i m’encaminava cap a Sant Miquel passant per la banda del Tallafocs, després de creuar la variant, una mica de volta extra pel corriol que porta a la pista de Celrà i primer Sant Miquel de la nit, fins al moment no havia trobat ningú.

Baixant vaig anar a buscar la font Martina, un cop a la pista que baixa trenco a l’esquerre per anar a buscar la pista cap a Sant Miquel, la intenció era pujar fins a Can Lliure i agafar el corriol que baixa a la dreta per després tornar a pujar, però vaig decidir seguir amunt fins a Can Mistaire i fer el segon Sant Miquel, agafant de nou la pista i el corriolet final.

Un cop a dalt, baixada per la pista i enfilar cap a Ca La Farriola. A tocar de Puig Estela avall cap a buscar l’inici del camí de Sant Miquel tot per pista. Un cop a baix de tot, passo per la font del Ferro i amunt pel camí dels Àngels. Arribo fins a l’Olivet d’en Salgueda, aquí toca decidir els Àngels i allargar una hora més o camí de les Dones i cap a casa, vaig decidir agafar el camí de les Dones, on em vaig trobar una grata sorpresa, torna a semblar un corriol, a veure quan tarden a netejar-ho i convertir-ho de nou en pista.

Passo per la font dels Lleons, la d’en Fita, la del Bisbe i ja planejo sense més història fins a Pont Major.

Han estat tres horetes on he intentat portar un ritme tranquil fent simulació d’altra, els gas a fons els deixo per les sortides del migdia. És sorprenent la de gent que hi ha pels volts de Sant Miquel un divendres al vespre, entre caminaires, corredors i ciclistes una trentena.

Molt bones sensacions en autosuficiència absoluta, les Xodus 5 han respost com era d’esperar i el nou cinturó d’hidratació prou bé, ara no està pensat per portar-hi un litre en dos soft flask de 500, doncs se’m donaven els anclatges i ballava més del compte.

Cap de setmana de descans, amb alguna possible passejada en família, la setmana vinent un parell de sortides molt al començament i descans fins dissabte per encarar la Trepitja Garrotxa Ultra amb la pota tant bé com es pugui.

Salut i Gavarres nocturnes!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada