dilluns, 2 de juny del 2014

Segon fail al Balandrau…


Bon dia,

Aquesta havia de ser la darrera setmana forta abans de l’Emmona, així que el cap de setmana tocava sortir a muntanya unes quantes hores, però que el bitxo agafés una febrada no hi ajudava gaire, així que he fet el que he pogut.

El dissabte havia de pujar al Pirineu, però ho vaig canviar per un puja i baixa a Sant Onofre, 3,6km 268D+. Així podia veure en quin estat de forma estic, una pujada curta i exigent, una cosa ràpida que en mitja horeta ho vaig tenir fet. El millor és que no m’allunyava gaire de casa i en poqueta estona tornava a estar a punt per si s’havia de córrer, per sort al final res de res, només va arribar a 38,5 i el mateix dissabte ja estava donant guerra.

Per això el diumenge vaig decidir pujar a Queralbs per fer el segon intent al Balandrau. Com heu llegit al títol, segon fail. Aquesta vegada encara anava un xic més equipat, sortia una mica més d’hora, a les vuit començava a pujar, doncs tenia un dinar a les dues, i el dia era perfecte a muntanya. Però res, després de 15 minuts de sortir del cotxe el forerunner m’indicava “Low Battery”.

Amb l’experiència que tinc això vol dir que a l’hora i quart torna a avisar i vint minuts després comença a fer el burro al seguir els recorreguts. Total que vaig decidir seguir pujant durant una hora i quart per tenir marge a la baixada i no perdre’m pel mig del bosc, això em va permetre arribar més o menys a la cota 2.000 i fer mitja volta.

Content amb el ritme de pujada, decebut amb el segon fail consecutiu i constatant que tinc 13 dies per recuperar-me del constipat o patiré molt, doncs ni a les baixades ni al planer podia apretar gaire. Hi hauré de tornar i treu-re'm l'espineta.

La setmana vinent un xic més de tot, encara que abaixant el ritme per agafar forces.

Salut i insistència!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada