divendres, 30 de maig del 2014

Poc a poc ens acostem a l'Emmona…


Bon dia,

Ha volat una altre setmana i només en queden dues per plantar-me a Sant Joan de les Abadesses i  enfrontar-me a l’Emmona. Ganes de que passin ràpid i poder saludar a un l’altre i el de més enllà, que llegint el llistat de confirmats i confirmades hi haurà força gent coneguda. Per cert, ja se quin dorsal duré, el 271.

Però anem a la setmana, el dilluns mentre anava cap a casa al migdia estava dubtós de sortir o no, porto un bon constipat a sobre, a casa totes dues estan igual que jo, per sort en Toti m’envia un missatge advertint-me que ja puc passar a buscar la Koala Salewa, una motxilla per poder anar a muntanya carregant el bitxo petit de la casa, i em prenc un merescut descans.

El dimarts no canvia massa la cosa, però decideixo que he de sortir si o si. Surto cap al Pla de Campdorà per fer una mica de planer abans de pujar i veure com respon el cos, sembla que bé. Enfilo cap a Campdorà de Dalt i en arribar-hi continuo una mica més amunt fins arribar al cim del turó. Baixo cap a Torre Bonica i decideixo fer el Tallafocs, a l’altre costat de variant, al començament sembla que vaig bé, però acabo rebentat per la calor. Arribo a dalt, mitja volta i cap a casa per la Decsa. Han estat 11,5km amb 390D+ i força patiment.

Dimecres decideixo tornar al Tallafocs, ahir vaig quedar mosca, pujo per la Decsa i busco camins alternatius, creuo per sota un pastor elèctric, al veure un tram molt enfangat l’intento vorejar i vaig a parar a una embardissada de dos parells de collons, per sort no acabo massa esgarrinxat i finalment acabo arribant a Torre Bonica. Vaig a buscar el Tallafocs i avui si, molt millors sensacions, més lleuger, continuo amunt sense acabar d’arribar a Sant Miquel i baixo fent una mica de volta, anant a buscar el camí de la Decsa. Avui han sortit un xic més d’11km amb 380D+.

I saltem a dijous, avui sessió doble. Al migdia com que fa bon temps agafo la bici i a fer una volteta. Creuo el pont de l’aigua cap a Sarrià i vaig a buscar la carretera de Sant Gregori, com que tinc una horeta em toca fer mitja volta en arribar al trencant d’anar a Canet d’Adri i faig mitja volta. 22,5km amb uns 100 metres positius. Bones sensacions sobre la bici, poc a poc vaig anant més ràpid.

Al vespre tercer city trail. Aquesta vegada sortida des d’Esports Nabes. Només d’arribar un ambient espectacular, al final varem ser més de 60 persones voltant per Girona. El recorregut molt semblant al dels altres dos dies, tret de que un cop varem baixar de Torre Alfons XII varem creuar la muralla de punta  a punta, des dels Jardins de la Infància, varem anar a buscar la plaça dels Apòstols a la catedral i escales avall. D’aquí a fer tres puja i baixa per escales, el primer pujant pel carrer de Manuel Cúndaro i baixant per la pujada de la Catedral, el segon pujant pel carrer de Sant Llorenç i baixant pel carrer de Miquel Oliva i Prat i per acabar fer totes les escales de la pujada de Sant Domènec, seguir pel carrer del Portal Nou i baixar per les escales del carrer de la Llebre fins a Ciutadans. Sobre el calçat, vaig provar les Salomon X-scream i no en vaig quedar del tot content, de fet gairebé ningú, doncs les patinades eren constants fins i tot alguna patacada hi va haver, la fina pluja que havia caigut a Girona varen deixar els carrers com pistes de patinatge. De fet si al tipus de pedra del Barri Vell de Girona hi afegeixes una mica d’aigua no hi ha vamba que s’arrapi.
Els taronges arrasen a la city trail
Foto: J.Domènech
Després de la sortideta, dutxa i soparet als Jardins de la Mercè. Vàrem ser un quinzena i es varen poder escoltar batalletes diverses i molt bon ambient, espero tornar-hi un altre dia.

Divendres descans, que vist com ha anat el migdia he encertat de totes totes, a més a més dissabte i diumenge intentaré apretar una mica a muntanya, a veure si ho puc quadrar tot.

Salut i voltes!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada