dissabte, 17 de maig del 2014

Acumulant quilòmetres, desnivells i algun cop...


Bon dia,

El dimecres tocava tornar cap a casa des de Saragossa i vaig arribar cap a les onze del vespre, així que em vaig agafar el dia de descans, altament recomanable fer dies d’aquests de tant en tant.

Després del descans, el dijous al migdia una mica de bicicleta, recorregut semi urbà, sortida de Pont Major creuant Girona de punta a punta per anar a buscar el carril bici, un cop arribat xino-xano cap a Quart. A quart vaig enfilar la C-65 sentit Girona, sortint a Mas Xirgu per tornar cap a Pont Major pel Güell i la recta de Sarrià. 22km amb 160D+.

El més destacable de la sortida va ser la pinya que em vaig fotre al arribar a casa. Va ser molt còmic, em vaig despistar i vaig enganxar la vorada, altrament dit bordillo, en comptes del rebaixat per on passen els vehicles per no destrossar suspensió i/o pneumàtics. Quan havia controlat la situació i evitat la caiguda, em van quedar els dos bessons com rocs, total que em vaig haver de tirar a terra, amb el conseqüent cop al lateral del genoll, i estirar una mica per poder arribar a casa, a escassos 100 metres, arrossegant la bicicleta. Els bessons han llepat força, però al vespre encara em vaig veure amb cor d’anar a jugar una estoneta a futbol sala.

Amb les molèsties encara presents el divendres tocava entrenar igualment, aquesta vegada una sortida a peu. La primera idea va ser descansar, però al final les ganes i el poc seny, si és que en tinc,  varen vèncer, ara la intenció era fer alguna cosa curteta, suau, sense massa desnivell, però quan a un li falten cargols no pots demanar-li massa.

Vaig sortir poc a poc, o això creia jo, doncs en mirar  el ritme al rellotge anava a 4:40 en sentit Campdorà, poso el fre, però les cames semblen millor del que em pensava, així que en arribar a l’alçada del trencant de l’Hípica decideixo creuar i anar amunt. Pujadeta cap a Campdorà de Dalt fins a Torre Bonica, baixo pel corriol de la terrera i vaig tirant fins a Sant Pere Galligants, un cop arribat, enfilo amunt pel corriol que em porta fins als peus del Castell de Montjuïc, d’aquí vaig a buscar altre vegada torre bonica i avall pel camí/corriol de la Decsa. Quasi 14km 350D+ a poc més de 5 minuts el quilòmetre, suau suau.

I aquest matí tocava treballar, així que he decidit anar-hi en bicicleta. A les set m’he llevat, canviat i cap a Sant Dalmai. He decidit prendre el recorregut més ràpid, això vol dir anar a buscar la recta de Sarrià, d’aquí a buscar el Güell fins a Mas Xirgu i carretera vella de Santa Coloma amunt, passant per Vilablareix i Aiguaviva. Content amb el ritme, tot i que continuo sense estar recuperat de lo del dijous. 18km 190D+.

Per ara això és tot, ara em tocarà tornar cap a casa per la mateixa ruta, però baixa més que no pas puja i demà hauria de fer una sortida llarga al matí, important per anar acumulant quilòmetres per l’UT Emmona del 14 i 15 de juny, però a casa hi ha una mica de feina, així que ja veuré què acaba sortint.

Salut tot i les castanyes!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada