divendres, 9 de maig del 2014

Entrenant de debò…o una cosa així...


Bon dia,

Després d’uns mesos a mig gas, amb un advertiment seriós a l’UT Les Fonts, del que espero rescabalar-me el proper 2015, toca apretar les dents per arribar al 14 de juny en plenes condicions per tal de millorar el meu paper en un UT Emmona previsiblement més dur que el del 2013, això vol dir entrenar de debò.

Altres vegades m’havia traçat plans d’entrenament amb dies, quilòmetres i desnivells, però això ja no em serveix, ara el que m’agrada és sortir a córrer al migdia i a veure què puc fer en la horeta que disposo, més tenint en compte que amb el canvi de casa estic investigant nous camins per Campdorà, i aprofitar el cap de setmana per fer alguna cosa més llarga, tot això col·locant-hi de nou la bicicleta pel mig i abandonant l’intent de millora alimentària, total en poti poti que ja veure’m per on acaba petant.

Però anem al que toca, el dilluns vaig anar a fer una volta en bicicleta, després de la marató de diumenge era el més aconsellable. Des de l’any passat no la tocava, només per dur-la de Santa Clara a Pont Major, però crec que això no compta massa. Em vaig decidir per un circuit anant a buscar Torre Bonica des de Campdorà per després apropar-me fins a la Font dels Lleons, quasi 15km amb 260D+.

El dimarts sortida amb els Intrèkkids, aquesta vegada érem en Josep, en Pere i jo, ens varem passar tota l’estona empalmant corriols, primer el que va de Galligants als peus del Castell de Montjuïc, després el que baixa a la terrera, tornem a pujar cap a Torre Bonica, seguim pel de la línia de Campdorà, anem seguint pel que ens porta directe al camí de Sant Miquel, on prenem dos o tres corriols més, a l’alçada de la Font del Ferro en Josep ens abandona, encara està tocat de dissabte, i amb en Pere fem un parell de pujades més, acabant amb la del Calvari. Varen ser 10km 390D+ molt divertits.

Continuo la setmana de nou amb la bici, el dimecres una sortida més planera, surto cap al Trueta, agafo el camí que segueix el riu, passo per la Nestle i anar fent pel carril bici cap a Sant Gregori, un cop allí vaig a buscar un camí que creua la pilastra saltant de roca en roca, ara, primer m’embolico i em toca fer alguna volta una mica estúpida, però al final el trobo, em toca creuar el riu dues vegades amb la bici a coll, per anar a parar al carrilet d’Olot, on enfilo cap a Girona gas a fons que vaig tard. 25km 100D+.

Dijous a córrer, continuo investigant camins i corriols per Campdorà, aquesta vegada un cop a dalt de la carretera que porta a Campdorà de Dalt, enfilo un camí que m’acaba portant fins a dalt de tot de la pedrera d’en Rubau, la pujada es fa feixuga, no se si pel cansament acumulat de la setmana, pel ritme alt que intento portar, per la calor o per tot una mica. Total que un cop he arribat de nou a la carretera vaig a buscar el corriol de la Decsa i avall. Poc més de 9km amb 235D+.

Per tancar la setmana, després del meu retorn al futbol sala, una sortideta en bicicleta. Aquesta vegada m’encamino a Sarrià i vaig a buscar la pujada que ens porta al Golf Girona, dura de collons, de baixada m’acosto fins al Pla de Campdorà i faig un tall de la pujada a Campdorà de Dalt, de tornada allargo una mica la ruta per apretar un xic en pla. Total, una mica més de 14km amb 276D+.

El cap de setmana molt bones intencions però ja veurem que acaba sortint.

Salut i quilòmetres!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada