divendres, 27 de juny del 2014

Recuperant vells hàbits...

Bon dia,

Després de constatar que algun dels canvis fets en els darrers temps no han acabat d'anar a l'hora, he decidit recuperar vells hàbits per intentar tornar a posar el meu cos a punt. El proper objectiu en majúscules és la CCC, més pel renom de la cursa que per la seva duresa, però tinc ganes de recuperar sensacions a la Trail Ulldeter 52k i a la Trail Catllaràs 55k, dues curses que considero més contundents.

Per començar això de sortides creuades combinant bicicleta amb cursa no encaixa en els meus horaris. Una sortida a peu d'una hora i quart no equival a un de la mateixa durada en bicicleta, necessitaria el doble de temps per posar-me al mateix lloc i no disposo d'aquest temps. Així que la bicicleta per quan tingui hores per rodar i rodar, als migdies sortides curtes.

Els dies de descans, darrerament havia col·locat molts dies de descans, intentava no fer més de dos dies seguits sense un descans pel mig. Fora també, crec que el meu cos tolera molt bé sortir a diari. A partir d'ara sortides tots els migdies, a no ser que el cos realment necessiti un descans.

El canvi d'hàbits alimentaris, els cinc àpats al dia, no m'han servit per res més que acostumar el cos a necessitar aliment molt seguit, i en cursa costa fer-ho. Així que cal tornar al sistema antic, dos àpats i avall que fa baixada.

Aquests son els més destacats, dissabte a Ulldeter provaré un altre canvi, aquesta vegada el costum que tenia de menjar una barreta i fotrem una beguda energètica just abans de començar una cursa, a veure si se'm posa bé com abans i evito ocellots diversos.

Se que la readaptació pot tardar, però tinc un parell de mesos més per acostumar-m'hi.

I continuant de sortides, dimecres una sortida per Campdorà, fent un parell de tallafocs. Anant a buscar primer el camí que comunica el Pla de Campdorà amb Campdorà de dalt, un cop al nucli enfilar el primer dels tallafocs, baixar per anar a buscar el pont que creua la variant i enfilar el segon tallafocs, el que hi ha al camí de l'esquerre pujant a Sant Miquel. Tornada per la Decsa. Una horeta amb força caloreta.

El dijous cap a Sarrià a continuar les investigacions. Acostament pels carrers fins a creuar l'autopista i amunt. Aquesta vegada vaig a buscar el tallafocs que es veu des del poble, l'accés és complicat i un cop hi arribo, constato que no hi tornaré. Es tracta d'un camí a base de terrasses, així que no es pot córrer en prou feines i cal fer tres o quatre grimpades amb molta fulla punxant, si acabo he d'aturar-me a treure'm les punxes a cada grimpadeta. Descobreixo un parell de corriols i acabo emboscat seguint un tercer que es va difuminant, finalment em toca fer mitja volta. Tres quarts d'hora llarg per descobrir i poder allargar les sortides per aquesta zona. Em queda molt per investigar doncs hi ha infinitat de corriolets, ara el proper dia hauria de tornar amb la falç o el matxet per obrir camí, encara que per fer això millor anar-hi a passejar.

Avui divendres descansaré, que demà hi ha cursa, a baix us recordo el perfil, espera un cel serè amb un sol espatarrant, així que calor assegurada per gaudir d'unes vistes espectaculars.


Salut i canvis...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada