dimarts, 3 de juny del 2014

#Emmona14: viu l'Emmona

Bon dia,

Mesos enrere vaig comentar que m'havia apuntat al Viu l'Emmona, un projecte que engegava la Unió Excursionista de Sant Joan de les Abadesses.

Aquest projecte consistia en l'oferiment per part de vilatans i vilatanes de Sant  Joan, d'un lloc on els corredors i corredores que els interessés poguéssim descansar. No dic dormir, dons ja sabem que la nit abans d'una cursa no tothom pot fer-ho.

Em vaig decidir per apuntar-m'hi demanat un lloc per la nit de divendres a dissabte, la cursa comença a les sis del matí i dormir, si, jo sóc dels que no te massa problemes per fer-ho, el màxim possible.

Ahir vaig rebre un correu informant-me que ja havien trobat lloc per a mi. Dormiré a casa de l'Anna i serem dos corredors que ho farem, l'altre noi es diu David.

Ja us explicaré l'experiència, però de ben segur que serà molt bona.

Salut i experiències!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada