divendres, 20 de juny del 2014

#ultratrailulldeter: què m'espera a la següent aventura...

Bon dia,

Quan encara no havia començat a llepar-me les ferides de l'Emmona, mentre anava tirant xino-xano cap a Núria, vaig rumiar si apuntar-me o no a la nova Trail Ulldeter. En un primer moment el dubte era com acabaria muscularment després de l'exigència física de l'UT Emmona, amb només quinze dies de recuperació, però en fer només la marató, i a un ritme força inferior a les meves possibilitats teòriques, no em va costar massa decidir-me després de constatar que, gran part de la baixada en el meu rendiment es deu a la manca d'entrenament en general, i de tirades llargues en particular. Així que una cursa de 52km amb 4.500D+, podria ser la millor manera de començar a preparar la pota per la CCC de finals d'agost.




Ja us havia parlat d'ella, es tracta de la segona etapa del MISSIONX3 que Klassmark ha muntat de bracet de Salomon. Aquesta etapa transcorre per les capçaleres del Ter i del Freser, i té com epicentre el poble de Setcases.


El perfil és dels que m'agrada, un trencacames, amb un fort cop de puny a l'inici, sense temps per agafar ritme, en forma de més que un quilòmetre vertical, seguit de constants puja i baixa amb algun descanset en pla, per poder prémer l'accelerador i penedir-te'n quan la cosa pica amunt.

Més del 70% de la cursa la passarem per sobre dels 2.000 metres, o això és el que fa pensar el perfil, amb el pas per Bastiments com a cota màxima, a part de coronar altres cims com Les Borregues, Pic de la Dona, Roca Colom i Costabona.

La festa començarà el dissabte 28 a les 7 del matí, crec que encara queda alguna plaça lliure. T'ho perdràs??? A, pels menys agosarats hi ha una versió de 29 quilòmetres i 2.400D+ que assegura canya de la bona.

Més informació a Trail Ulldeter.

Salut i rock & roll!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada