divendres, 13 de juny del 2014

Ja hi som pel tros...

Bon dia,

Aquesta setmana hi ha cursa i normalment això vol dir baixar una mica el ritme per tenir la pota en les millors condicions possibles, i amb aquesta encara cal afinar més, doncs la UT Emmona no és qualsevol cosa, consta de 113,2 km amb 8.545 metres de desnivell positiu, segons livetrail.net.

Perfil de la prova
Font: emmona.livetrail.net

A part ha coincidit amb un viatge de feina, cap a Sevilla a gaudir de la calor, aquesta setmana ha tocat soportar unes gens menyspreables temperatures d'entre 35 i 38 graus, així que he innovat totalment en la preparació, diuen que per evolucionar cal fer canvis i aquesta vegada han estat radicals. Però anem a pams.

El dilluns tocava descansar, després de les 5 horetes de diumenge era el més raonable, i sorprenentment vaig quedar-me aturat a casa tot i les ganes d'anar a fer la volta.

Dimarts vaig aprofitar el migdia per anar a proveir-me de menjar i comprar un caprici, el soft cup de Salomon, com quasi sempre a Esports Nabes, un lloc per trobar bon material i millors consells. I el més important, anar a buscar el bitxo petit de casa i poder-lo veure, doncs entre una cosa i l'altre, viatge i Emmona,  estaré més de mitja setmana sense veure-la i és important que no s'oblidi de quina cara faig. Com que el vol era molt tard, vaig arribar just per sopar i dormir, segon dia de descans.

El dimecres tocava llevar-se ben d'hora, a les 7 ja em passaven a buscar, però al migdia aprofitant que em deixaven a l'hotel per "descansar", podia fer alguna  cosa. A fora el carrer no s'hi podia estar, així que vaig decidir anar al gimnàs de l'hotel a fer màquines. Vaig dir-me que seria un bon entrenament amb impacte zero per motivar-me una mica, això d'estar tancat em costa. Primer vaig fer 20 minutets a l'el·líptica, després 20 minutets més a la bicicleta estàtica, per seguir amb 10 més d'el·líptica i tancar amb uns altres 10 a la bici. Total una horeta suant com un pollastre, però lluny del sol.

Al vespre hi vaig tornar, aquesta vegada primer amb 30 minuts de bicicleta, seguit de 30 minuts d'el·líptica. Total del dia 2 hores d'exercici sense impacte perfectes per les meves cames. M'havia guanyat les dues pintes de cervesa per acompanyar la pizza i el gelat de postre per fer-ho baixar tot.


El dijous altre vegada matinar i vol intempestiu, amb arribada a casa a les dotze tocades, així que impossible fer alguna cosa.



I finalment divendres, el dia abans de la cursa més exigent del meu calendari de 2014, així que res d'exercici, avui ha htocat preparar la maleta i cap a Sant Joan de les Abadesses a gaudir de l'Emmona.



Han estat dues setmanes prèvies de força descans, mai havia estat tant poc actiu abans d'una cursa, així que és impossible saber com se'm posarà, més tenint en compte que ha estat un any amb poques sortides de llarga distància, però això ja us ho explicaré la setmana vinent, que encara ha de començar i ja veurem com acaba.


Salut i amunt!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada