divendres, 31 de gener del 2014

Sense rutina aparent...


Bon dia,

Ja començo a acostumar-me a la manca de rutina en els meus entrenaments, això implica que una setmana surten 30 quilòmetres amb tres hores d’entrenament i la següent salto als 80 amb 8 o 9 horetes, l’altre 5, després tornem a les 3 i així anar fent. Total que un fa el que pot per compaginar-ho tot, poder mantenir la forma mentre gaudeixo de la família, si també us tinc al cap encara que a vegades no ho sembli. Aquesta setmana és de les “llargues” amb sortides curtes, esperant la llarga del cap de setmana, si és que arriba, que mai se sap.

El dilluns al vespre al carril bici, tenia poc temps i encara em vaig poder empescar una pujadeta a la creu de Palau per fer uns 90D+. Destacar que tota aquella zona semblava nevada després de la calamarsa que havia caigut a la tarda. 10 quilòmetres a tot drap en menys de 43 minuts. Un vespre a ritme alt.

Per no estar variant el planning he decidit que, hi hagi o no futbol, el meu dia de nocturna serà el dimarts, i aquest amb en Josep varem anar a fer un Sant Miquel diferent, pujant pel corriol de la línia, la font Martina i baixant per pista per poder-la anar fent petar. Van sortir 10,5km amb 350D+ a un ritme més alt de l’esperat, tenint en compte que la varem fer petar quasi tota la sortida.

El dimecres, aprofitant que al migdia no hi havia ningú a casa, una nova sortida curta, però abans em vaig acostar a Espots Nabes a firar-me nou material. Volia comprar unes vambes per “cremar goma”, una cosa polivalent, que es comporti bé per camins de terra i pugui pasturar sense problemes pel carril bici, les escollides, unes Mizuno Wave Ascend 7. Així que les vaig anar a provar pel camí de les Dones, un puja i baixa eminentment pistero, de 10km amb 270D+, bones sensacions. Al vespre vaig acostar-me a buscar la llicència federativa per aquest 2014, com ja us vaig dir em canvio de club, aquest, i espero que per molts anys, cap al Club Esquí Girona a recollir-la.

Després del futbito de dijous, el divendres una altre sortida curteta al migdia per tancar la setmana. Enfilo cap Sant Miquel, volia passar pel cementiri però em despisto i segueixo per fer la volta per la font del Ferro, començo a pujar i a la que arribo a Can Lliure baixo i faig la pujada de Cala Farriola. Un cop arribat al final del primer tram, cap avall per anar a parar al pont de pedra del camí de Sant Miquel i enfilo cap a Torre Bonica, baixo per l’antiga terrera i cap a casa a menjar canelons, de la meva dieta millor no parlar-ne massa que segur que no la recomana cap nutricionista. 13,5km 400D+.

El cap de setmana tinc previst fer una sortida pels voltants de Palau-saverdera i el dilluns a cal cardiòleg que toca fer la revisió de maquinària, imprescindible per seguretat.

Salut i Gavarres!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada