divendres, 17 de gener del 2014

Molt Sant Daniel…

Bon dia,

Després de mes d’un més amb el un dia si un dia no, aquesta setmana les coses han canviat una miqueta, només m’han acompanyat el migdia del dimecres i no he estat capaç de resistir-me a la temptació de sortir els altres quatre dies, així que una setmana d’acumular quilòmetres per Sant Daniel.

El dilluns vaig començar amb la pujada a la muntanya de la O venint des del Cul del Món, vaig seguir amunt cap al pirulí, baixada per darrera i a buscar les trialeres de Vilaroja. Creu la variant pel pont i un puja i baixa per anar a trobar la font del Lleons, d’aquí cap a buscar la font del Ferro, allargant el camí clàssic, el que passa per sota la variant, amb un altre puja i baixa.  De la font del ferro cap a casa per Galligants. 13km 360D+.

El dimarts una mica més, aquesta vegada surto com si volgués pujar a Sant Miquel, però a l’alçada del pont trenco a l’esquerra sentit Campdorà, aquí vaig a buscar el tallafocs del camí que queda  a l’esquerra després del pont que creua la variant, un cop a dalt faig una petita investigació i vaig a buscar altre vegada el pont per pujar pel de la dreta i fer el corriol dels pals de la línia, d’aquí agafo un corriol que em porta al camí de Sant Miquel i ja sense entretenir-me més, cap a casa. 12km 340D+.

Després d’un dia de descans, el dijous enfilo cap a la font del Ferro pel cementiri de Sant Daniel, ressegueixo la riera de l’Onofre i acabo fent la pujada culminant, una de les més exigents de la vall. Un cop aquí cap a buscar el camí dels Àngels i pujar fins a l’Olivet, quasi a dalt em trobo en Martí i la fem petar una estona, em diu coses molt interessants al voltant de la UTMB, ell farà la TDS, i coses interessants que es poden fer per Chamonix, son uns 10 minuts molt ben aprofitats. Un cop a l’Olivet, i ja de tornada, vaig a buscar el corriol embardissat, baixo fins a trobar el pont de la variant, enfilo la trialera fins al polvorí i cap a casa, que es va fent tard i s’ha d’anar a treballar. 13km 480D+.

Per acabar bé la setmana, una sortida amb tres bones pujades. Surto cap a Sant Daniel, passo pel cul del Món, segueixo per can Sirvent i agafo el corriol que puja just abans de la font dels Lleons, dret com una mala cosa, tot i tenir algun descansat on es pot córrer. Un cop a dalt, vaig a buscar el fons de tot de la vall i enfilo el corriol del dipòsit, dur, exigent i llarg, se'm fa molt llarg avui. Un cop a dalt a buscar el camí de les dones, quan arribo al primer revolt pronunciat que hi ha després del tall de pista nou, amb el que es van carregar un bon corriol, veig un nou corriol que segueix recte, decideixo agafar-lo, només de començar nyac turmell dret enlaire, fot mal, però cal seguir, me'n sentiré d'aquesta reblincada. Segueixo pel corriol i vaig a parar a la pista que baixa de Can Pol, una drecera que feia temps que buscava. Per acabar enfilo la trialera de Vilaroja, pujada al Pirulí per darrera i cap a casa, baixant pel camí del Calvari i la pujada a la Universitat. 13Km 450D+.

Demà dissabte a descansar una mica i diumenge intentar estar a punt per gaudir a la mitja marató de l'Albera, espero que el turmell estigui en condicions.

Salut i Sant Daniel!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada