divendres, 24 de gener del 2014

Una flor que farà estiu...


Bon dia,

Aquesta setmana va començar amb una jornada de descans, era el més raonable després dels 30 quilòmetres del diumenge, amb la mitja de l’Albera inclosa. Així que vaig aprofitar per anar-me’n a can Nabes per firar-me unes vambes noves. Aquesta vegada i després de quedar molt content amb les meves primeres Sense Mantra de Salamon no em va fer res repetir.

Després de descansar, el dimarts la clàssica nocturna amb els Intrèkkids, entre horaris diferents i lesions diverses, només varem poder en Josep i jo, però comptàrem amb la participació d’un convidat, l’Oriol. Així doncs, els tres ens vam trobar al Cul del Món per pujar als Àngels. La pujada pel camí clàssic anar tallant pels corriols, a un ritme que ens permetia fer-la petar, però a la baixada varem haver de passar a la pista en arribar a l’Olivet, el meu frontal il·luminava tant poc que el descens pels corriols hagués estat massa lent, o una temeritat. Bona sortida 15,5km 630D+.

La resta de la setmana cap sortida, només el clàssic partit de futbol sala del dijous, esperant el dissabte per anar a fer el test amb les raquetes de cares a la més que probable participació a la cursa de Núria.

Com diu el títol d’avui esperem que tot i acumular pocs quilòmetres d’entrenaments, pugui gaudir més que no pas patir a les curses que em venen per endavant. Però això ja us ho aniré explicant més endavant.

Salut i diversió!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada