dilluns, 3 de febrer del 2014

Passejada de Festa Major...

Bon dia,

Aquest cap de setmana hi havia la festa Major de Palau-saverdera, això implicava el clàssic dinar de festa major, així que m'era del tot impossible poder participar al Trail Rocacorba per tema horari. I això que diferents persones m'havien temptat parlant-me del recorregut, el nivell dels corredors, l'ambient que s'hi respiraria, etc...

L'alternativa era fer una sortida llarga pel Cap de Creus, llevant-me d'hora per no fer tard a dinar. Però ja se sap que el voler no és el poder i en comptes d'anar a resseguir, a l'inrevés, el final del Trail Cap de Creus, me'n vaig anar a fer una volta per Verdera.

Vaig sortir en direcció Mas Fumats, als 200 metres d'arrancar el telèfon va sortir disparat de la butxaca del darrera, comencem bé, ja l'endreçaré més endavant. En arribar a Mas Fumats, vaig reorganitzar les coses i me'n vaig adonar que havia perdut el paravents pel camí, mitja volta i a veure si hi ha sort. Vaig desfer els prop de tres quilòmetres i per sort el vaig trobar, perdre material emprenya, havia caigut a escassos 50 metres del punt inicial de la ruta.

En arribar a aquest punt vaig pensar i ara què, cap a casa? No, aquesta no era la opció, així que vaig enfilar cap a Sant Onofre. Mentre tirava amunt vaig recordar el camí recuperat que porta fins a la cova de Veta Negra. Vaig decidir agafar-lo, és aproximadament un quilòmetre a un desnivell mitja del 25%, força pedregós i no massa adaptat per córrer-hi, falta que es trepitgi força. Un cop a dalt, però sobretot pel camí de baixada, la vista és preciosa.

Sant Onofre, massís de Canigó i el Fitor.
Un cop baixat i arribat de nou al camí de Sant Onofre, segueixo amunt fins a l'ermita. D'aquí a Mas Ventós, avall per la Creu Blanca fins a Pau i segueixo fins a Palau. Un cop a la zona esportiva,  i per tal d'arribar als 20 quilòmetres, continuo la ruta resseguint un altre camí el de la sureda de la Roja, que m'acaba duent fins a la Gorga de la Timba. 

Una bona ruta, 20km 810D+, per tancar la setmana i agafar gana, però sobretot set. La vinent més.

Salut gas i amunt!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada