dilluns, 17 de febrer del 2014

Anar sumant...


Bon dia,

Aquesta setmana ha tornat a ser de pocs entrenaments, de fet només un parell, amb el partidet de futbol sala dels dijous on vaig rebre un cop sec al turmell que em va provocar molèsties molt lleus.

El dimarts varem sortir a fer una bona nocturneta, aquest cop en companyia d’en Francesc. Com els darrers dies ens varem trobar a dos quarts de vuit al Cul del Món, i varem enfilar cap a Sant Miquel, un cop a l’alçada de Can Lliure varem desviar-nos del camí cap a la pujada de Cala Farriola, un corriol curt  i ben dret, per sobre del 15% de desnivell mitjà. Un cop a la pista varem encarar cap a Puig Estela i d’aquí a trobar el Camí de les Dones, a mitja baixada varem agafar el corriol nou que ens va  dur al pla que hi ha a la pujada a Can Pol venint del Polvorí, cosa que ens permeté retallar una mica, i cap al Cul del Món de nou. 11km 380D+. +info

La següent sortida dissabte al matí, aprofitant la pujada a Palau-saverdera vaig fer una incursió a la zona de cales més propera a Roses del Cap de Creus. Després d’esmorzar una mica, unes torrades amb Nutela, vaig enfilar cap a Mas Fumats, el primer quilòmetre em va servir per confirmar que el turmell estava en condicions, un cop aquí cap a Roses, a l’alçada de Mas Palou em vaig trobar amb en Salvador, en Marc i un parell més que agafaven el cotxe cap a Palau per fer la carena, vaig estar a punt de fer mitja volta, però amb el dia que feia em venia de gust anar a la platja. Així que vaig seguir el meu camí.

Pocs metres després de Mas Palou, trenco a l’esquerra i enfilo la riera de la Trencada amunt, segueixo pel rec del Mas dels Arbres i enfilo amunt cap als peus del Puig de l’Àliga, per seguir un corriol que vaig veure l’altre dia,  1,5km al 15% de desnivell. Un cop a dalt a la dreta agafant una pista en sentit Roses, la intenció és trobar algun corriol que em dugui fins a cala Motjoi, vaig resseguint d’aquella manera el tall final, segment Puig Alt en avall, de la Trail Cap de Creus, i finalment n’acabo trobant un, això si, està totalment impracticable, pedres soltes a tord i a dret, bardisses que impedeixen el pas, però vaig fent fins arribar a un mas, on he d’esquivar les vaques, i enfilo cap a cala Montjoi.

Aquí començo a resseguir el GR-92, o camí de ronda, creuo cala Calitjàs i la Pelosa i enfilo cap a la Torre Norfeu, un cop a dalt m’aturo a menjar una mica abans de continuar. Segueixo fins a la punta Norfeu i altre vegada a buscar el camí de Ronda. La intenció era seguir cap a Jòncols, però com que es fa tard vaig a buscar la pista que porta a Puig Alt, un cop a dalt de tot, m’aturo de nou i decideixo baixar cap a Roses, doncs m’he polit pràcticament tota l’aigua i carenar cap al Castell de Sant Salvador sense aigua i amb el dia que fa avui, se’m faria molt dur. Enfilo el corriol que baixa amb el Puig de l’’Àliga al clatell, passo per l’olivera centenària i creu el Mas Oliva en direcció a la piscina, just davant hi ha una font i ja estic sense aigua.

Per acabar la ruta agafo la carretera de les Arenes cap a Mas Fumats, pujo fins a dalt de tot i enfilo cap a Palau-saverdera. Una bona matinal amb 38km i 1460D+. +info

Només em queda felicitar els intrèkkids Josep pel seu bon paper a la mitja de Barcelona, on tot i el refredat va baixar d’1:40 i en Tapi a la mitja de la Marató de les Vies Verdes, on va fregar els 1:35. Destacar la victòria d’en Jordi Rabionet a la cursa gran de les vies verdes i el rècord mundial femení a la mitja de Barcelona, per Florence Kiplagat amb 1:05:12.

La setmana vinent una mica més amb excursió per la Manxa inclosa.

Salut, gas i amunt!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada