dijous, 27 de febrer del 2014

Comparant esforços…


Bon dia,

L’altre dia buscant uns papers per casa, va aparèixer a les meves mans els resultats de la meva primera prova d’esforç. La vaig fer quan començava a córrer, allà al mes de setembre de 2011, calia veure si existia alguna contraindicació. Han passat dos anys i la veritat és que a grans trets la prova ha sortit igual, però sempre s’hi poden trobar algunes coses.

Prova setembre 2011

Prova febrer 2014 


El protocol utilitzat en ambdós casos és el de BRUCE, es va incrementant velocitat i desnivell progressivament cada 3 minuts, hi ha petits canvis a les etapes 6 i 7 que no han d’alterar massa el resultat global. Al 2011 vaig arribar al 94% de la FCmàx, que era de 186bpm, aquest 2014 he assolit el 100%, arribant a 184bpm, moment en que em van fer parar.

No hi entenc un borrall, però mirant els números crec que estic una mica millor de cor, suposo que les càrregues de treball i els esforços d’alguna manera hi ha ajudat.

Si algú hi entén una mica, o molt, i vol interpretar-los està convidat o convidada a fer-ho.

Salut, gas i amunt!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada