dijous, 27 de març del 2014

Sempre amunt i avall...

Després del cap de setmana passat de cursa pels Ports, tocava un cap de setmana de relax en família, el divendres ens en varem anar a dormir al Turó de la Torre a Manresa, on varem menjar de nassos, gràcies a un Smartbox que ens havien regalat feia temps, el dissabte varem dur a l’Ivet per primer cop a Montserrat on varem fer un TrailCotxet pel camí dels Degotalls, no varem perdre cap roda de miracle, baixant amb el cotxe varem començar a veure cintes de la Montserrat Skyrace i la Sílvia quasi m’ha de lligar al seient, després ens varem trobar amb l’Edgar, la Marta, l’Arnau i l’Aina al parc de l’Agulla on varem gaudir d’unes vistes fantàstiques de l’skyline de la muntanya màgica, a la tarda cap a Barcelona a veure la tieta Cristina on varem dormir, finalment diumenge al migdia tornàvem cap a casa després d’anar a passejar pel mercat del llibre vell de Sant Antoni i la Barceloneta. Ja veieu què vol dir a casa un cap de setmana de relax.

Montserrat des del parc de l'Agulla
Pel que fa a aquesta setmana, toca contemporitzar una mica els esforços per arribar en condicions a l’entrenament llarg del cap de setmana, els Intrèkkids tenim previst ocupar el Cap de Creus, hem quedat el diumenge a les 9 del matí per sortir de la riera Ginjolers i resseguir els primers quilòmetres del Trial Cap de Creus, en principi fins a Cadaqués uns 25km, tot i que volem anar a mig gas, per no perdre cap detall de la ruta, ja se sap que això no sempre és possible.

El dimarts nocturna per Sant Daniel amb els Intrèkkids. Avui hem estat en Josep i jo, hem sortit cap a la font dels Lleons, hem trencat pels ecosistemes, mai se el número, i amunt anar fent ziga-zagues fins a l’Olivet. Un cop a l’Olivet hem anat a buscar la pista que porta a Sant Miquel, l’hem resseguit fins quasi a Cala Farriola, on hem trencat a l’esquerra per trobar la pista que ens ha portat al pont del camí de Sant Miquel. Punt on ens hem separat, en Josep ha anat cap al cotxe i jo he seguit cap a Torre Bonica, un cop aquí he anat a buscar el camí que baixa a Pont Major per Campdorà de dalt, un cop a Pont Major, altre vegada al Cul del Món. Han sortit 16km amb uns 450D+, tot amanit amb una bona dosis de pluja.

El dimecres aprofitant que estic sol a casa al migdia, me n’he anat a fer una volta. Però abans d’arribar m’he creat amb en Pere que es perdia carril bici enllà, sempre és una alegria veure que un company es recupera després d’una llarga lesió i comença a veure la llum, ànims Peio i Txema!!!

La sortida ha estat una incursió a Pont major per trobar camins cap a Sant Miquel. Aquest cop he provat un parell de rutes, la primera he anat seguint el corredor d’uns  pals elèctrics fins que m’he trobat un filat electrificat, moment en que he fet mitja volta, la segona m’ha passat el mateix però en comptes de fer mitja volta m’he arrossegat per sota el filat i he seguit endavant. Als pocs metres m’he trobat una senyora acompanyada d’una bona colla de gossos que m’ha indicat que si seguia en cert sentit acabaria anant a trobar la carretera que puja a Montjuïc des de Campodorà, on hi havia de trobar un altre filat que calia creuar arrossegant-se, i així ho he fet. La zona per on he corregut era un prat amb cabres, ovelles i vaques, molt pintoresc, segur que hi torno. Després baixada fins al pont del començament del camí a Sant Miquel, Font dels Lleons i avall cap a casa. 10km 210D+

I ja saltem al cap de setmana, però això ja us ho explicaré la setmana vinent.