divendres, 21 de març del 2014

Recuperant forces


Bon dia,

Aquesta setmana tocava prendre-ho amb calma, tot i que la pota estava prou bé, la rebentada de dissabte a Xerta em va permetre no acabar rebentat del tot. El dilluns se m’obria la possibilitat de sortir a la nit, però el seny es va imposar i em vaig quedar a casa a descansar. La raó principal va ser que dimarts tenia emparaulada una sortida amb en Tapi, gràcies per fer-me quedar a casa.

Així que el dimarts havia de ser una sortida tranquil·la en pla 10 o 12 quilòmetres, però res de tot això, bé lo de planera si, escassos 80 metres de desnibelll, però ens varem engrescar a pasturar fins a Sant Gregori, és un carril bici mig de terra mig d’asfalt, un cop al poble varem anar cap a Bescanó creuant per la pilastra i de dret a Girona pel carrilet d’Olot, així que ens en varen sortir 18. Al final hi havia ganes d’arribar a casa, beure i menjar una mica. +info

Res més fins avui, aprofitant que ens n’anem a Manresa, la Sílvia em passarà a buscar per la feina i jo he pogut venir fins aquí corrent. Ha estat el clàssic Girona Sant Dalmai dels dissabtes, bé una de les variants. M’he notat una mica carregat, feia dies que no corria l’endemà de futbito i es nota. Han estat quasi 14km amb 160D+, amb força calorassa. +info

El cap de setmana serà de relax, si tot va vom ha d’anar, dissabte a Montserrat i diumenge per Barcelona, així que ja parlarem de les properes sortides l’altre setmana,

Salut!

2 comentaris:

  1. De res! Veig que de tant en tant sóc útil, hehehe! Després me la vas tornar allargant la sortida de dimarts ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tal i com dius a la darrera entrada del teu bloc (http://tapiolet.blogspot.com) sempre ve de gust anar acompanyat en una sortida, encara que sempre hi ha algú acaba patint més de l'esperat...

      Elimina