divendres, 7 de març del 2014

Concentrant entrenaments...


Bon dia,

Aquesta setmana he tingut els entrenaments ben concentrats, després d’agafar-me el dilluns per descansar, amb la canya del final de setmana era el més convenient, tres sortides en dos dies han estat tot el bagatge.

Per començar el dimarts al migdia, aprofitant que era sol a casa, vaig anar a investigar com pujar a Sant Miquel des de Pont Major. Ho havia estat mirant sobre mapa digital i resseguit el que em pensava més correcta per disposar d’un traçat a seguir i una orientació en temps, doncs a la tarda tocava tornar a treballar.

Vaig sortir cap a Pont Major i en arribar al trencant de la DECSA, amunt, és una pujada constant sense desnivells excessius, molt assequible. A mig camí el meu “track” es desviava del camí per on anava, així que vaig decidir seguir el camí en comptes del rellotge, amunt, amunt fins arribar a Campdorà de Dalt. Ja sobre asfalt vaig anar a buscar Torre Bonica, punt ja conegut de la zona. Per acabar la sortida, creuo la variant, enfilo cap als tram de pals de la línia i enganxo el corriol que porta a la pista de Sant Miquel. Aquí vaig a buscar la Font del Ferro, un tram de la riera de l’Onofre i amunt per una de les rampes més interessants que hi ha a la zona.  I ja cap a casa, dutxa i un bon plat de macarrons!!! 12km 260D+. +info

Al vespre nocturna amb els Intrèkkids, aquesta vegada ens varem trobar amb en Josep i un parell de nous fitxatges coneguts d’en Josep, en Jordi i en Pere. Varem fer una pujada a Sant Miquel per pista, la baixada anant a buscar el corriol de la font Martina seguit del que ens torna a enllaçar amb la pista de Sant Miquel. Un cop a baix vaig allargar una mica la sortida amb la pujada de la Font del Bisbe i baixada de la muralla al Cul del Món. 10km 360D+ +info

Per tancar l’intensiu el dimecres al migdia a tornar-hi, entrenament en fatiga, anava força petadet de cames però tot i així em va sortir un bon entrenament. Sortida cap a la Font dels Lleons, desviament a la dreta abans de passar per sota la variant per anar a parar al descampat de la casa en runes, corriol que em porta al camí de les Dones i anar fent, quan arriba a la darrera paella abans d’arribar a la carretera, enfilo recte un tram mig pista mig corriol que em porta en un punt indeterminat de la baixada del dipòsit a Galligants. Segueixo avall, trobo la pista que em durà a baix de tot, no tenia pota per baixades empinades, i per acabar allargo amb una pujadeta a ecosistemes, una altre a la dreta de la font dels Lleons i finalment la que em porta a la font del Ferro. 13km 390D+ +info

Com podeu veure una bona ruta de Fonts per anar fent boca de cares a l’UT Les Fonts de Xerta que serà el proper cap de setmana. De moment aquest, després de descansar dijous i divendres, espero fer una bona sortideta pel Cap de Creus, d’aquelles de 4 i 5 hores.

Salut líquids!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada