dilluns, 4 de novembre del 2013

Preparant la pota per TransGavarres 2013...


Bon dia,

Aquesta setmana tenia un objectiu clar, arribar en les millors condicions possibles per la TransGavarres de diumenge. El que més em preocupava era l’isquiotibial, una mica tocat, que no enfonsat, després d’anar massa ràpid al Carrer Nou, a part de fer-ho en asfalt.

Per començar el dilluns una sortideta provant coses noves. Sortida cap a Sant Daniel, pujada per la Terrera fins a Torre Bonica, d’aquí a buscar el corriol de la línia de Campdorà, felicitar als que el van dissenyar,  en sortint vaig agafar un corriol a la dreta que no tenia la més remota idea d’on em portaria, va resultar que portava a la pista de Sant Miquel, un cop a Can Lliure vaig prendre el camí que puja cap a la pista de l’Olivet, bona rampa, i després del primer tram vaig fer mitja volta i cap a casa. 12km 380D+.

Dimarts descans, dimecres a tornar-hi. Aquesta vegada un circuit més llarg començant amb una pujada pel camí dels Àngels fins a l’Olivet, arribada al Puig Estela i corriol a l’esquerre fins anar a trobar la pista que porta a Celrà, un cop aquí vaig fer a l’inrevés el camí de les mines del nen Jesús fins arribar a la pista de Sant Miquel, pujada pel corriol de darrere, però prenent el desviament que passa per unes construccions de pedra seca, darrer tram de pujada a Sant Miquel. Baixant per la Font Martina, i fent el principi del circuit de dilluns a l’inrevés. 17km 630D+.

El dijous descansa absolut, ni futbito per falta de quòrum. Així que el divendres aprofitant que era tot Sants i estàvem a Palau-saverdera vaig retrobar-me amb la carena. Sortida de Palau-saverdera cap al Mas Fumats, un cop allà vaig anar a buscar un corriol que porta directament a la carena, no l'havia fet mai, però és molt fàcil de seguir, un cop al final carenada fins a coll de Mosquit, passant pel Castell de Sant Salvador, en comptes de baixar directament a Mas Ventós, vaig allargar fins a Santa Elena, un cop aquí petita volta per fer algun metre més i baixada cap a Sant Onofre, per quedar a les portes de Palau-saverdera en unes dues horetes. 14,5km 770D+. Volia fer 20 km per arribar als 3.000 de l’any, però ho hauré de deixar per diumenge.

Bones sensacions però conscient que la pota no està recuperada, sort que s’acosten les vacances. Per ara això és tot, demà miraré de resumir la travessa a les Gavarres.

Salut i amunt!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada