dissabte, 5 d’octubre del 2013

Mitja setmana actiu mitja de descans.

Bon dia a tots i totes,

Ja ha passat una altre setmana, bé queden un parell de dies per acabar, però com que la feina ja està feta, us explicaré com ha anat.

Per començar el dilluns una horeta en bicicleta, tenia ganes de fer alguna cosa diferent, així que me les vaig empescar per fer una sortida mixta. Per començar enfilar cap a Sant Daniel, acostar-me fins a la font dels Lleons i pujar pel camí de les Dones fins a enllaçar amb la carretera dels Àngels, després de la cadena. Un cop allà baixada per carretera i a buscar el carril bici a l'alçada de la creueta per enfilar Montilivi pel darrera i tornar cap a casa. Una manera de fer muntanya amb la bici i no patir pels sotracs de les baixades. 18,5km 426D+.

El dimarts tocava viatjar per feina, cap a Màlaga. Vaig arribar-hi al migdia i em varen deixar a l'hotel perquè "descanses", m'havia llevat més d'hora de l'habitual per assegurar-me el tret i no perdre l'avió. Com que em varen deixar un parell d'hores, m'havia descarregat un parell de rutes de Wikiloc i al vespre jugava el Barça, vaig decidir d'anar d'excursió.

Troba les millors rutes a ......un espai pensat i creat a casa nostra.

Sortida de l'hotel i cap a mar, el tenia a 30 metres, una petita volta pel passeig marítim fins a enfilar el carrer que passa pel costat de l'Alcazaba, des de fora feia molt bona pinta, vaig anar seguint carrer amunt, anava canviant de nom, però per trobar l'inici del recorregut no podia fer altre cosa. Anava pujant amunt per una zona anomenada El Seminario, des de dalt molt bona vista, però em va tocar una bona dosis d'imaginació per inventar-me el camí per baixar del turó per la banda contraria al que havia pujat. Després d'uns tres quilòmetres i mig arribava al començament del recorregut, no era altre cosa que la llera del que havia estat un riu, evidentment pocs dies després de l'estiu era totalment sec. Vaig anar seguint aproximadament el recorregut, desviant-me quan veia un corriol més interessant que el marcat fins haver completat uns dos quilòmetres i mig méstocava fer mitja volta i cap a l'hotel per on havia vingut. Llàstima de no disposar de més temps i que fotia una calor de mil dimonis, més de 35 graus amb un alt índex d'humitat, tot i això molt content i sabedor que quan hi torni hi ha una bona zona per voltar-la. 11km 320D+.

El dimecres em va ser impossible fer res de res, després de llevar-me a quarts de 6 del matí, no arribava a casa fins a les dotze de la nit, després d'una hora i mitja d'avió, amb el sopar pendent. Però dijous en comptes de descansar al migdia, bicicleta i manta fins al pou de glaç de Vilanna, una sortida molt planera i que faig de tant en tant. Quasi 24km amb 180D+.

Al vespre cap a futbito, però abans vaig passar per Esports Nabes a firar-me. Unes New Balance Minimus, feia dies que les tenia al cap i al final a la saca. Ja us explicaré què tal.
Les New Balance Minimus MT10GL2
El divendres després del futbito de dijous em llevo amb el maluc esquerre ressentit, vaig acabar Cavalls bé després de l'enfrontament amb el pastor elèctric als Àngels, però resulta que no he fet net, així que decideixo descansar fins dilluns, així aprofitaré per fer altres coses, tot i que diumenge tenia moltes ganes de pujar a Sant Onofre i el castell Sant Salvador de Verdera, fa dies que no hi passo, però no crec que es moguin de lloc, així que un altre dia serà.

Apa doncs, la setmana vinent més coses, amb el cap, esportivament parlant, posat al Catllaràs, tres setmanetes i cap allà.

Salut i viatges.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada