dimarts, 8 d’octubre del 2013

Final de temporada...


Bon dia amics i amigues,



Tal com diu el títol d’aquesta entrada, avui us presentaré les darreres sortides de l’any:



Per començar el 26 d’octubre hi ha previst un bon sarau, l’UT Catllaràs en versió no competitiva. Després de la cursa oficial, organitzada per la gent de Klassmark, hi va haver quatre piulades creuades per sondejar la possibilitat d’organitzar una sortida desorganitzada, ja se que sona estrany, per tal de fer el recorregut d’una manera menys competitiva. Com que al juliol em vaig quedar amb les ganes de fer-la, m’hi vaig interessar ràpidament. Ara per ara, la cosa està en peu i si no hi ha cap contratemps podré gaudir d’una zona natural que fa molt bona pinta.

La següent setmana, arriba la tercera edició de la cursa de muntanya de Girona, que organitza de nou Klassmark.  La primera intenció era fer la modalitat de 26km, un circuit que varem anar a inspeccionar amb en Josep i és molt interessant, però veient el canvi en el recorregut de la TransGavarres, aquest any abandona gran part de la pista per passar tant com es pot per corriols, no he pogut resistir-m’hi. Així doncs, si tot continua a l’hora, el 3 de novembre a les 8 del matí sortiré de Palamós en direcció Girona, per gaudir dels corriols de les Gavarres.



Sense massa temps pel descans, arriba la cursa de muntanya de la Ratafia, segona edició també organitzada pel Club Olímpic Farners. Pel que m’han explicat, el recorregut és d’uns 25 quilòmetres i, per diferenciar-la del 2012, elimina bona part dels trams de pista, fent-la així més interessant pels que ens agraden els camins estrets i embardissats. No hi faltarà la ratafia durant el recorregut i a la bossa del corredor. Serà el diumenge 10 de novembre a les 9 del matí.



Per tancar l’any un clàssic de les curses pirates de casa nostra, la Marató Pirata de Montserrat. Si he des ser-vos sincer, no se ben bé on em fico, però llegint cròniques, veient fotos i comentaris d’altres edicions, fa la pinta que ha de ser un veritable espectacle. Si no hi ha res de nou, això serà el 16 de novembre i evidentment no hi ha ningú que oficialment organitzi, encara que tots els que hi serem sabrem a qui agrair-ho.

A partir del 16 de novembre acaba oficialment la meva temporada 2013, aquest any no hi haurà Ardenya, de cares al 2014 les coses canviaran una mica per casa i haurem d’anar veient sobre la marxa com ens adaptem a aquest canvi.

No deixaré d’acostar-me a la muntanya, doncs és una cosa que m’omple moltíssim i em permet ordenar els meus pensaments, però segurament haurà de ser d’una altre manera i en menys quantitat horària.

Bé això és tor per ara.

Salut gas i amunt!!!!

2 comentaris:

  1. Em sembla que l'única cosa que canviarà per casa en el tema de sortir a córrer a la muntanya és que a l'arribada en canvi de ser tres els que t'esperem serem quatre.....ja ens ho muntarem perquè la Ivet no atabali massa i pugui venir a animar al seu pare....;-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies pels ànims, però soc plenament conscient que amb l'Ivet se'ns gira feina i és cosa de dos que aquesta no s'acumuli massa...i dic massa perquè la feina mai s'acaba...;-P

      Elimina