divendres, 25 d’octubre del 2013

Arribant a les 200 entrades...


Bon dia,

Amb aquesta  entrada d’avui, arribo a les 200, això implica un parell d’escrit a la setmana, déu ni do lo pesadet que puc arribar a ser, així que no m’entretindré.

Setmana ràpida d’explicar, he estat de viatge per feina a Madrid, això vol dir treballar de sol a sol sense llibertat al migdia. Al fer la maleta em vaig deixar el frontal, bàsic per sortir de nit, i l’impermeable, important si plou. Així que només vaig sortir el dimecres a fer una City Trail per Tres Cantos, el dilluns necessitava descans d’asfalt, sense llum no podia anar a la muntanya, i el dimarts va ploure força, sense impermeable hagués agafat un constipat de collons, així que vaig haver d’adaptar-me. No vaig arribar a fer ni 8 quilòmetres amb 100D+, una tercera part en un parc on vaig poder esquivar l’asfalt, així que terra compactada, una mica de gespa, escales, asfalt i carril bici. Intentant no forçar massa, tot i això les cames van patir més del que m’esperava.

El dijous estava de tornada i tocava futbito, però divendres vaig poder aprofitar per fer una sortida. No tenia molt clar que faria, fins i tot en trobar-me en Toti amb la ninner  li vaig dir “El que surti”. Total que vaig anar cap a Sant Daniel, pujada per allà la font del Bisbe per baixar fins el Cul del Món com si vingués de la muralla i a resseguir la riera de l’Onofre. Al final de la riera ja em notava pesat de tot arreu, així que la pujada es féu eterna, patint el que no està escrit. Per baixar a buscar el camí dels Àngels, desviament cap a la font dels Lleons i cap a casa. 11km 380D+.

Al final canvi de plans pel cap de setmana, havia d’anar al Catllaràs, en tenia moltes ganes, però els guies estan lesionats i en Tapi volia resseguir de nou la CMG 26k, seria més correcte fer els trams desconeguts de la ruta, així que el Catllaràs haurà d’esperar. Això i el Catedral Sprint de diumenge a la tarda, també ha canviat, us ho explicaré en una altre entrada.

Apa, bones fires i festes de Sant Narcís, que no faltin les birres, els quilòmetres i els desnivells.

Salut i amunt!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada