dissabte, 6 de juliol del 2013

Ràpida recuperació...


Bon dia,

Després de la bestiesa del dissabte, els 75 quilòmetres del camí de Sant Jaume, alguns us podríeu pensar que aquesta setmana tocaria descansar i recuperar-se de l’esforç, doncs estàveu ben equivocats. El dia de descans va ser el diumenge, molt ben aprofitat, per cert, perquè aquesta setmana, a falta de demà diumenge que també tocaria descansar, encara que no es descarta una passejada nocturna, ha estat molt moguda.

Per començar el dilluns em decideixo a encarregar la nova adquisició, les Salomon Sense Ultra, l’idea és fer-les servir a l’Ultra Cavalls Del Vent, però tranquils, que abans els hauré fet uns quants rodatges.

Després de fer els encàrrecs, a córrer, una sortida sota el sol del migdia per les Pedreres i Sant Daniel, una cosa una mica variada, pujant pel costat del Cul del Món fins a trobar la baixada del Calvari, fer la Kamikaze de pujada, anar fins al començament del camí de les Dones i fer mitja volta per acostar-se a la font del Ferro i cap a Casa. 11km 285D+. Al vespre una passejada amb la Sílvia, de casa fins a la font del Bisbe i tornar, per estirar una mica les cames. Podria semblar una bestiesa, però crec que aquestes passejades em van molt bé per recuperar.

Dimarts una altre volta, aquesta vegada surto per la catedral i vaig a buscar el Cul del Món passant per un tall de muralla, arribo i Sant Daniel i vaig a buscar la pujada dels Àngels, a mitja pujada, en un descanset després del primer tram de pedres, vaig a buscar un corriol que em baixa a la riera, per tornar a pujar on m’he desviat per un altre corriolet, continuo una mica per la pujada als Àngels i baixo per una drecera que em porta a la font dels Lleons, pujo a Can Pol i d’aquí  cap a casa per Can Sirvent. 12 Km 420D+. Al vespre una altre passejadeta, aquesta vegada amb cotxe fins al Cul del Món i xino-xano fins a la Font dels Lleons.

Dimecres es confirma la meva participació al Trail Catllaràs, la primera intenció era fer la Ultra, però per tenir un cap de setmana de relax amb la Sílvia, hem encarregat una habitació a la Fonda Cerdanya per les nits de divendres i dissabte, prefereixo fer la de 30km així a l’hora de dinar ja seré a la Pobla de Lillet esperant que arribin els més valents.
Logo Trail Catllaràs
Imatge: web
I dimecres una altre, avui començo a l’inrevés que ahir, així que vaig a buscar Can Pol directament des de Can Sirvent, segueixo cap a Pan Piu, intentant trobar un algun corriol per estalviar-me tanta pista, però per dues vegades he de recular doncs hi ha massa vegetació, un dia d’aquests hi hauré d’anar amb un matxet per fer camí, així que no queda més remei que tornar a la pista, al tram de pista nova que porta al camí de les dones em desvio i avall que fa baixada cap a casa. 11km 320D+.

El dimecres al vespre ens trobem amb en Pere per acabar de perfilar els detalls de la ruta Cavalls del Vent que volem fer a l’agost, decidim que el més convenient és sortir d’Estassen i fer nit al Serrat, a Niu no hi ha aigua calenta i segur que la necessitarem, una bona tirada el primer dia i passar els Empedrats de clar per apreciar-los millor, el segon dia tancar la ruta fins Estassen amb menys quilòmetres, fer el pas de Gasolans a una bona hora i intentar arribar a casa a una mica d’hora.
Logo Cavalls del Vent
Imatge: web
Dijous m’arriba un missatge que tinc les Salomon Sense Ultra a punt de recollir, no me’n puc estar i les passo a recollir, he agafat un 8,5 en comptes del 8 que normalment uso amb Salomon, m’hi sento més còmode. Com no podria ser d’una altre manera, toca provar-les, decideixo fer un puja i baixa al camí de les dones, una cosa no massa tècnica per començar. Les sensacions som molt bones, no hi ha massa diferència amb les Mantra, però en arribar a casa i fer-li un cop d’ull a la sola, hi ha una part que s’ha desenganxat, hauré d’anar a veure si és normal. Al final surten 11km 349D+.
Salomon Sense Ultra
Foto: web
El divendres canvio d’horari, al migdia decideixo anar a que em mirin les Ultra, però el dia que tens pressa no trobes mai aparcament, total que hi hauré d’anar una altre estona, potser dissabte i si no dilluns. A les 7 de la tarda, en plegant de treballar, em canvio i cap a casa, és una ruta que faig els dies que treballo el dissabte, de Sant Dalmai a Girona, he decidit passar per Salitja en comptes de sortir directe, així podia provar com vaig en una rampa d’accés al Volcà de la Crosa que sempre se m’entravessava, la veritat és que l’he passat molt bé. El problema ha estat de nou amb el Garmin, als 20 minuts s’ha tornat a quedar sense bateria, hauré d’investigar més. Total que em ratllo una mica, baixo el ritme, retallo recorregut  i xino-xano cap a casa. 15,5km amb 100D+. En arribar començo a notar unes molèsties al metatars del peu dret, això em fa decidir a jubilar definitivament les Asics Trail Sensor, després d’un any de vida i més de 800 quilòmetres crec que estan del tot amortitzades.

Dissabte al matí per tancar la setmana toca anar a treballar corrent, faig la mateixa ruta que ahir, Vilablareix, Mas Aliu, Aiguaviva, Volcà de la Crosa, però en comptes de passar per Salitja baixo directe cap a Sant Dalmai, m’estalvio un quilòmetre i mig, que he d’arribar per dutxar-me. 14km 160D+.

Una bona setmana quasi 75km i més de 1.600D+, a veure si diumenge em deixen i puc fer un ple.

La vinent més voltes, més quilòmetres, més desnivells i alguna cervesa.

Salut i cames!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada