dimarts, 23 de juliol del 2013

Material: Dynafit MS Feline Ghost Test 2

Bon dia,

Segona prova amb les Feline Ghost, avui aprofito per fer el quart repte d'Esports Nabes, un recorregut força interessant.
Perfil del recorregut.
Les bones sensacions es mantenen.

L'únic problema és que amb la calor que ha fet avui, al voltant dels 33 graus a l'hora de l'entreno, i el cansament acumulat de nou dies seguits d'exercici no he corregut massa a les pujades, així que tot i continuar amb la bona adherència, aquesta ha estat a un ritme no massa alt.

Però el que es perd per un costat es guanya per l'altre i les baixades les he pogut fer més ràpid i he de reconèixer que no m'han decebut gens, confirmant el que ahir ja vaig intuir.

El repte passava per un corriol ombrívol, així que la humitat era una constant, tot i que es presenten com a perfectes per córrer sobre pedra mullada les patinades han estat inevitables, però tot i aquestes, no m'ha costat massa estabilitzar-me i evitar haver-me d'agafar a qualsevol cosa.

Amb els mitjons que he triat per avui m'he cuit una mica els peus, així que uns mitjons ben primets a l'estiu són el més recomanable.

Les proteccions fan bé la seva feina, no he patit gens al tram final de pedres de la baixada de Els Àngels.

Finalment torno al tema dels cordons, amb un terreny més complicat, m'han quedat els cordons lliures i s'han enganxat un parell de vegades.

Les Feline m'han passat pel damunt.
Demà volia fer un test amb més distància per valorar si realment poden servir per les Ultres, però les pluges m'ho impedeixen i ja toca tornar-les.

Dades addicionals:
   Distància recorreguda: 11,7 Km
   Desnivell positiu: 537 m
   Temps transcorregut: 01:23:04
   Temps en moviment: 01:21:07
   Ritme: 6:56 /km
   Mitjons utilitzats: X-Socks Run Speed One Short


Salut i desnivells!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada