dijous, 25 de juliol del 2013

Material: Dynafit MS Feline SuperLight Test 1

Bon dia,

Quan ahir al migdia vaig passar per Esports Nabes a tornar les Feline Ghost, en Toti em va preguntar si volia provar un altre model, no vaig poder negar-m’hi, així que me’n vaig endur les MS Feline SuperLight també de Dynafit per fer un parell de proves.

Les Dynafit MS Feline SuperLight al Castell de Sant Miquel
Primera impressió:
Més que unes vambes, semblen unes botes de ciclisme, això si, canviant el belcro pels cordons. Molt lleugeres, més reforçada que les Ghost, això implica una mica més de pes, de color blanc, poc recomanable a muntanya, ja sabreu que en penso dels mitjons Exo S-lab de Salomon, la sola també és Vibram però el taquejat és diferent a les Ghost no fa mala pinta, tinc la sensació que és una barreja entre les Speedcross i les XA-Pro de Salomon, incorporen un sistema per guardar els cordons, poc convencional, caldrà veure què tal.

Recorregut:
En aquesta ocasió he fet una sortida nocturna, per evitar la calor estiuenca, he pujat fins l’Olivet pel camí a Els Àngels, d’aquí fins al Castell de Sant Miquel fent un desviament per esquivar pista i baixada pel camí clàssic fins al Pou Rodó.

Prova:
Necessites un manual per cordar-te correctament les vambes, el sistema ideat per guardar els cordons, més un forat que incorpora la llengüeta, fan que no tingui clar quina és la millor manera de cordar-se. Tal i com ho he fet he necessitat una estona d’adaptació i alguna que altre molèstia al peu.

Les sensacions sobre asfalt son les esperades no hi dono més importància.

Molt bones sensacions a la pujada pedregosa del camí a Els Àngels, ara, no se si és per les vambes o perquè sortir de nit amb la fresqueta millora el rendiment. Val a dir que la distribució dels tacs a la sola permet una millor adherència i evita patinades a les pedres més llises, els de forma en V invertida hi ajuden força. Al tram de pujada que segueix, una mica més brut i poc compacte, no es claven tant com les Ghost i això evita esforç. Al corriol d’accés a Sant Miquel venint de Puig Estela, més compacte, sense massa pedra i amb una mica de sorra fina, bona adherència. Bones sensacions en les tres pujades tot i les seves diferències.

A les baixades tècniques no puc exprimir-les al màxim, tot i que en quedo força content, doncs he agafat un frontal no massa potent i les encaro amb reserves, dissabte toca Catllaràs i no cal arribar-hi macat de totes bandes.

En pista tinc la sensació que m’obliguen a aterrar de taló, em costa molt puntejar tal i com m’agrada a mi, suposo que la pronunciada caiguda taló/dits hi te alguna cosa a veure.

Després de tastar les Ghost, no m’han sorprès, segueixen la mateixa línia, molt correctes. A veure si demà hi puc tornar.

Dades addicionals:
Distància recorreguda: 12,9 Km
Desnivell positiu: 465 m
Temps transcorregut: 01:21:29
Temps en moviment: 01:17:44
Ritme: 6:01 /km
Mitjons utilitzats: Salomon EXO S-lab

Salut i nocturnitat!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada