dijous, 25 de juliol del 2013

Material: Dynafit MS Feline SuperLight Test 2


Hola de nou,

Segon i darrer test amb les SuperLight, demà si tot va com ha d’anar les tornaré a Esports Nabes, com que he anat tard a la feina, no m’ha estat possible fer un entrenament amb massa cara i ulls, per compensar-ho he intentat buscar un circuit variat.
 
Detall del sistema de cordatge de les MS Feline SuperLight
Recorregut:
Pujada al Pirulí per Caputxins, baixada pel dret fins al Polvorí, d’aquí fins a la font dels Lleons per la trialera de Vilaroja i tornada cap a casa per Sant Daniel.

Sensacions:
He provat una altre manera de cordar-me les vambes, aquesta vegada no he patit cap molèstia, però no m’acaba de convèncer ni la llengüeta que incorpora, té tendència a desplaçar-se amb el pendent del peu, ni el sistema de protecció per guardar els cordons, no permeten anar suelto i a mi és com m’agrada córrer.

Una cosa no treu l’altre, i aquest sistema ens aïlla molt de la inevitable introducció d’elements estranys, pedretes, fulles, espines, etc. a l’interior.

Aterrar amb la puntera es fa pràcticament impossible, he de forçar molt i molt el gest i això em penalitza força a les baixades, no em sento còmode aterrant de taló, en pla no m’afecta tant, doncs la velocitat no és el meu fort.

Pujant cap problema a l’hora de puntejar.

Resum:
Són un bon producte sobretot per la seva gran resistència als impactes, però si has tastat caigudes petites, drop de 6 en avall, i t’hi trobes còmode, és molt complicat tornar enrere.

Prova:
Dades adicionals:
Distància recorreguda: 8 Km
Desnivell positiu: 204 m
Temps transcorregut: 00:47:05
Temps en moviment: 0:44:02
Ritme: 5:30 /km
Mitjons utilitzats: Salomon EXO S-lab

Salut i felins!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada