dilluns, 15 d’abril del 2013

Countdown 9: carregant la pota a més no poder...


Bon dia,

Aquesta setmana és de canya de la bona, o aquesta és la meva intenció, així que compto fer sortides curtes entre setmana i una tirada llarga el cap de setmana, veurem com responen les cames.

La setmana comença amb un viatge a Ses Illes, així que em deixo aconsellar per Dani Salas, moltes gràcies, i me’n vaig a fer una volta per Na Burguesa. Vaig full equip, en no conèixer el terreny i dependre en exclusiva del track que m’he pujat al rellotge, així que prefereixo portar de tot, aigua a dojo, menjar, roba d’abric, frontal, etc...

Surto de l’hotel i enfilo cap al cementiri de La Vileta, l’aproximació hauria de ser 100% asfalt, uns 5 km, així que a la que veig una mica de terra m’hi tiro de caps, intentant seguir el recorregut teòric.

A la que arribo al cementiri comença a pujar, les primeres rampes son suaus, però a mesura que guanyo alçada la cosa es va posant dura sense deixar de pujar, el pitjor el 7é quilòmetre amb més de 150 metres de desnivell positiu. El terreny és molt irregular, no crec que l’hagi vist enlloc més, però tinc la sensació que a la Transvulcania me’n recordaré de Na Burguesa.

Un cop assolit el primer pic, una mica més enllà del km 8, em trobo amb uns 8 kms totalment tranca cames, puja i baixa, baixa i puja, pedregar, pista, bosc, una mica de tot.  A partir del 15 comença una baixada d’uns tres quilòmetres per pista fins arribar al restaurant de Na Burguesa, d’aquí en endavant asfalt i asfalt. El resultat 22Km 700D+ i no més de 100 ml d’aigua consumida. Un entrenament exigent, però que m’ha deixat com a record unes vistes privilegiades de la ciutat de Palma.
Això és més o menys el que veia...
Foto: Toni Rodríguez
El dimarts continuo a Palma, però aquesta vegada m’acosto al castell de Bellver on faig una sortida amb pujades i baixades constants de 9km 270D+, la intenció era fer algun quilòmetre més, però m’he notat molt pesat de cames, suposo per la canya del dilluns i descansar no massa bé, i també mentalment no estic acostumat a això d’anar donant voltes sobre el mateix lloc.

El dimecres ja torno cap a casa, després d’un son a l’avió, i abans d’anar a veure el partit Barça – PSG al camp nou, gràcies Peio pel regal, recupero sensacions per terreny conegut. Faig una bona sortida per Sant Daniel i Pedreres, enfilo la ruta número 1 dels Ecosistemes, seguidament el camí de les Dones i torno pel Polvorí, una sortida de 12km 390D+, a un ritme alt. Sembla que he recuperat prou bé.

El dijous al migdia mentre baixo cap a casa, penso en un canvi en la programació, em tocarà parlar-ho amb la Sílvia al vespre. Amb això encara al cap, em poso les Sensor i cap a Sant Miquel, o aquesta era la intenció, doncs en arribar a Can Lliure enfilo el camí de Cala Ferriola per fer una mica de corriol empinat. Al final surten 11km 290D+, una mica carregat, però és el que toca.

Es confirma el canvi. Primer de tot no faré tirada llarga diumenge, ho arreglaré entre divendres al vespre i dissabte al matí, a veure si em surten entre 40 i 50 quilòmetres. El 27 volia anar al Pirineu, però faré una altre història, ja us ho explicaré quan toqui. Per acabar el 5 de maig, el cap de setmana abans de Tranvulcania, participaré a la Marató Trail – Roses Cap de Creus de Klassmark Trail. Espero que els canvis no se m’entravessin.

Divendres al migdia ho preparo tot per a les set de la tarda, plegant de treballar, canviar-me i baixar corrent cap a casa. A un quart de vuit surto de Sant Dalmai en direcció al volcà de la Crosa, faig una pujadeta fins a Sant Llop i directe cap a Aiguaviva, vaig a buscar el camí de Sant Roc per baixar després cap a Mas Aliu, d’aquí enfilo Vilablareix i cap a casa, com que en arribar-hi encara estic bé de pota, decideixo allargar la cosa. Una pujadeta cap a la fonts dels Lleons, un cop aquí repeteixo, més o menys el circuit de dijous, sort que a la bossa hi duia el frontal. Resultat: 28km 500D+, una bona sortida, tot i que una mica curta.

Descanso molt poc al vespre, entre una cosa i l’altre no arribo a dormir cinc hores i cap a treballar corrent, com que tinc una hora d’arribada enfilo el camí més directe fins a Vilablareix, ahir vaig fer una mica de volta, un cop aquí repeteixo camí menys la pujada a Sant Llop, el rellotge mana, al final faig 15km amb 180D+.

Una setmana de quasi 100km amb més de 2.000D+, la pota està justeta, així que diumenge descanso que el compte enrere continua i cal serrar les dents i continuar corrent.

Salut i amunt!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada