dilluns, 22 d’abril del 2013

Countdown 8: més a prop dels 40...


Bon dia,

El títol d’avui fa referència a que el dimecres va ser el meu aniversari, res a veure amb la distància d’una marató, i vaig fer-ne 36, així que rumb als 40 amb moltes ganes de noves i enriquidores experiències.

Gas i al que toca, aquesta setmana ha estat bàsicament de migdia, calor i Gavarres. El dilluns, aprofitant el descans del cap de setmana, sortida cap a la Font del Ferro, per enfilar la riera de Sant Miquel tot buscant ombres, la baixada gas a fons, amb puntes de velocitat de menys de 3:30 el km, traduint-ho 17 km/h, pel camí de les Dones. 13 Km 420 D+.

El dimarts ens trobem amb en Pere i fem un recorregut més o menys invers, aprofitem l’ombra del camí de les Dones per pujar fins a l’Olivet i baixem peu a baix pels corriols del camí dels Àngels, acabant a la riera de Sant Miquel per ensenyar-li el corriol a en Pere. 13 Km 440 D+. Al vespre volia doblar a la nocturna, ara que s’allarga el dia li haurem de canviar el nom, però no va poder ser.

Dimecres més Gavarres, més calor i més cursa, per celebrar els 36 pujada a Sant Miquel pel costat de Montjuïc, fent un tallafocs d’aquells que tant m’agraden, i baixada combinant corriols i pista. 12 Km 400 D+.

Per dijous una altre sortida curteta sota el solet, avui he recuperat les S-lab 4, m’havia dit que només les faria servir per anar amb bicicleta, les vambes son de puta mare, però per la morfologia del meu peu m’han donat mil i un mal de caps, però avui la sensació que he tingut ha estat molt bona. És possible que l’experiència hi hagi ajudat, segurament la meva tècnica a l’hora de córrer ha millorat des que les vaig comprar any i mig enrere, però suposo que el fet de reduir el meu pes uns cinc quilets i plantar-me als 70 quilos, també hi deu haver tingut alguna cosa a veure. He fet una ruta molt anàrquica provant camins nous i reculant un parell de vegades, però he quedat content amb els 11 km 250 D+.

I el divendres a gaudir d’un migdia suau, amb uns núvols que amenacen pluja i una temperatura al voltant dels 16 graus, volteta per la zona de Sant Daniel tot explorant nous corriols per tal d’allargar les sortides del migdia, sense allunyar-se massa de casa. 12Km 377 D+, per tancar la setmana “laboral” amb més de 60km i uns 1.900D+.

El dissabte toca explorar un camí nou a la serra de Verdera, als caçadors del poble han obert una via que comunica la urbanització Bellavista amb la torre de llum que hi ha al bell mig de la carena, felicitar-los per una bona feina.

Després d’un quilòmetre i vuit cents metres d’aproximació, superant un desnivell de 200 metres, arriba una pujada de poc més d’un km amb un desnivell de 350 metres, si, un mitjana de més del 30 % de desnivell amb rampes de fins al 50%, el que se’n diu córrer no gaire. El corriol et deixa just al mig de la carena, després només has d’escollir cap on anar. Decideixo carenar cap al Castell de Sant Salvador, d’aquí segueixo per la carena fins a trobar el trencant de Santa Elena, d’aquí a Mas Ventós i cap avall per Sant Onofre. 10,1 km 610D+.

Després de la dutxa i un petit esmorzar, em faig una petita lesió a casa, trepitjo amb la planta del peu el canto d’un sòcol i em foto un bon tall.
Lesions d'estar per casa
Foto: Sílvia
Però com que la meva manera de córrer és a base de puntejar, no crec que m’afecti massa.

Una bona setmana, la vinent toca viatjar per feina i encarar el Girona -Palau-saverdera ja us ho explicaré.

Salut i amunt!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada