divendres, 25 de juliol del 2014

Tot a punt per la UT Catllaràs

Bon dia,

Aquesta setmana necessitava concentrar les sortides la primera meitat de setmana per descansar la segona i poder encarar la cursa al Catllaràs amb la pota poc carregada, això volia dir res de sortides el dijous i el divendres. El divendres serà fàcil, com que a la tarda he de ser abans a la feina per poder arribar a La Pobla de Lillet amb marge, no disposaré de temps per a massa, però ahir dijous em va costar més quedar-me a casa, sort que tenia una temptació a la caixa tonta en forma d'etapa gran, amb pujades als duríssims Tourmalet i Hautacam, del Tour d'enguany.

Però comencem pel dilluns, com que era Sant Daniel, què millor que acostar-s'hi i fer una passejada? Dit i fet. Sortida pujant per la Decsa, agafo el camí a Sant Miquel, no creu lao variant i segueixo avall i ja soc a la Vall. Passo per la Font del Ferro, la plaça de Les Sardanes, el monestir, el cementiri i enfilo amunt per la terrera cap a Torre Bonica. Per tornar a Pont Major passo pel camí de la Decsa. Després del monestir em trobo en Humpri i em veu tant xop que em pregunta si m'he remullat, res de res, avui no fa tanta calor, però la humitat ambiental és brutal i la suada és de les que fa història.

El dimarts una cosa més curta, enfilo cap al pla de Campdorà, pujo fins al castell i l'església, segueixo per empalmar el tallafocs, baixo, m'acosto fins a Torre Bonica, faig mitja volta i torno a baixar per la Decsa. Avui la humitat no és tant alta, però el sol pica de valent.

I per tancar la meva setmana, el dimecres una pujada fins al Castell de Sant Miquel. Per començar tiro recte per la pedrera d'en Rubau, vaig a buscar Torre Bonica, creuo la variant i agafo el camí de l'esquerre, pujant pel tallafocs. Avui vaig fent a ritme d'Ultra, caminar molt a la pujada fins a dalt, sense atabalar-me. La baixada suau suau, passant per la font Martina i anant a parar de nou al pont de la variant, per tornar a trobar Torre Bonica i baixar com cada dia per la Decsa. Un altre dia de sol solet.

Les tres sortides d'aquesta setmana les he fet amb la bossa carregada fins a dalt, cal acostumar l'esquena i les espatlles al pes que tocarà portar a la CCC, demà al Catllaràs més del mateix, de fet ahir dijous al vespre vaig deixar-ho tot a punt per no perdre temps al migdia.

Dilluns més, passeu-ho bé i gaudiu al màxim!!!

Salut i amunt!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada